MS Windows
briani 27239
XP og dual cpu
Fra : Nicolai

Dato : 04-11-04 22:55

Understøtter XP mere end 1 cpu (ikke hyperthreading, men flere fysiske
cpu'er)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-04 23:05

Nicolai skriver:

> Understøtter XP mere end 1 cpu (ikke hyperthreading, men flere fysiske
> cpu'er)

XPpro - ja, Home - nej (men hyperthrading - ja)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-11-04 23:06

"Nicolai" wrote

> Understøtter XP mere end 1 cpu (ikke hyperthreading, men flere fysiske
> cpu'er)

Tjoh en HT CPU opfattes jo af OS som en dual ting, såehh
Jeg mener man kan få Xeon med HT, her skal du nok ikke smide 2 gange Xeon
efter XP

- Peter

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 04-11-04 23:18

Peter Lykkegaard wrote:

> Tjoh en HT CPU opfattes jo af OS som en dual ting, såehh
> Jeg mener man kan få Xeon med HT, her skal du nok ikke smide 2 gange
> Xeon efter XP

Min dual Xeon med HT kører fint med XP Pro.

Mikkel

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-11-04 23:38

"Jens Mikkel Lausten" wrote

> Min dual Xeon med HT kører fint med XP Pro.

Har du to Xeon CPU'er der kører med HT på dit bundkort
Dvs du kan se 4 processorer i taskmanageren?

- Peter

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 05-11-04 19:32

Peter Lykkegaard wrote:
> "Jens Mikkel Lausten" wrote

> Har du to Xeon CPU'er der kører med HT på dit bundkort
> Dvs du kan se 4 processorer i taskmanageren?

Ja lige netop.
Se i dk.binaer; det har jeg lagt et par screenshots under XeonHT

Mikkel

Fra : Nicolai

Dato : 04-11-04 23:48

> Min dual Xeon med HT kører fint med XP Pro.

Og du har 4 vinduer i task manager?

Hvis ja, så tak for info :)

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 04-11-04 23:17

Nicolai wrote:
> Understøtter XP mere end 1 cpu (ikke hyperthreading, men flere fysiske
> cpu'er)

XP Professional understøtter 2 CPU'er.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Nicolai

Dato : 04-11-04 23:48

> XP Professional understøtter 2 CPU'er.

Tak per :)

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-11-04 10:02

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> writes:

> Understøtter XP mere end 1 cpu (ikke hyperthreading, men flere fysiske
> cpu'er)

Ja. Jeg koerer XP Pro paa en dual Pentium III. Koerer fint.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn