MS Windows
briani 27239
aktivering af Xp
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 04-11-04 20:43

Jeg har lige gennemført telefonopkaldet endnu engang.
Det er så tredie maskine på to uger hvor aktiveringen af en eller anden
grund nulstilles og der skal ringes til Microsoft.
Denne gang kopierede jeg deres bekræftelsesid i håb om at kunne genbruge det
i fremtiden.
Er der nogen der har forsøgt sig med dette ?
Mvh
Jess

Fra : ///JJ

Dato : 04-11-04 23:48

Jess Mathiasen wrote:
> Denne gang kopierede jeg deres bekræftelsesid i håb om at kunne
> genbruge det i fremtiden.

Den virker garanteret kun i 12 eller 24 timer eller sådan noget. For at
undgå misbrug

> Er der nogen der har forsøgt sig med dette ?

Aldrig....

///JJ

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 05-11-04 21:43

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den virker garanteret kun i 12 eller 24 timer eller sådan noget. For at
> undgå misbrug

Mja det var også min tanke, men Microsoft kan jo ikke vide hvad datoen er på
min maskine.
Jeg prøver da af næste gang jeg har brug for at aktivere
Jess

Fra : ///JJ

Dato : 05-11-04 22:31

Jess Mathiasen wrote:
> "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mja det var også min tanke, men Microsoft kan jo ikke vide hvad
> datoen er på min maskine.

Underordnet - det er i deres system koden bliver sammenlignet med deres dato
for udstedelsen (gætter jeg på).

> Jeg prøver da af næste gang jeg har brug for at aktivere
Det kan du jo gøre - og poste her om det virkede :)

///JJ