Pro@ccess 2048/512 ... tilslutning til lok~
Fra : Peter Larsen

Dato : 16-05-01 18:24

Hejsa...

Har bestilt subj, med link option.

Jeg kan forstå det er en cisco 1401 router man får?

Har været inde og kigge lidt på den..

Kan nogen besvare dette spørgmål, så vil jeg være glad:)

Jeg kan forstå at ATM er en "speciel" ethernet standard, men det er kun
mellem DSL modemet og cisco 1401 routeren dette er et "problem", eller mere
præcist sagt, kan jeg tilslutte routeren til mit 10/100mbit lokal ethernet
uden (hardwaremæssige) problemmer..?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-05-01 18:33

"Peter Larsen" <samsoe@samsoe.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
mere
> præcist sagt, kan jeg tilslutte routeren til mit 10/100mbit lokal ethernet

ATM er en protokol på samme lag som ethernet men de har udover fysisk medie
intet med hinanden at gøre.
Routeren har en atm-side til DSL-modemet og en ethernet-side til dit
lokalnet

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-05-01 17:23

Mange tak for et dejligt præcist svar..

regards, Peter Larsen

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-05-01 18:34

Peter Larsen skriver:

> [...]
> præcist sagt, kan jeg tilslutte routeren til mit 10/100mbit lokal ethernet

Ja....