Flatrate GPRS?
Fra : RpR

Dato : 04-11-04 18:47

Er jeg den eneste der ville være henrykt over flatrate GPRS?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-11-04 19:21

> Er jeg den eneste der ville være henrykt over flatrate GPRS?

Nej - men jeg tror ikke det kommer foreløbigt. GPRS har ikke slået nok
igennem på det danske marked til, at det kan betale sig at lancere et
flatrate-abonnement.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : RpR

Dato : 04-11-04 20:18

> Nej - men jeg tror ikke det kommer foreløbigt. GPRS har ikke slået nok
> igennem på det danske marked til, at det kan betale sig at lancere et
> flatrate-abonnement.

Ja, det er øv øv

Vi har brug for flere teknologi-freaks på det danske mobilmarked!

Fra : Fischer

Dato : 04-11-04 19:34

> Er jeg den eneste der ville være henrykt over flatrate GPRS?

Det kommer jo i høj grad an på prisen.

*Fischer

Fra : Søren Blom

Dato : 04-11-04 20:25

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev

> Det kommer jo i høj grad an på prisen.

Man kan jo også vende det om, for har man virkelig behov for at bruge GPRS
så meget, så har man også råd til at betale for det. Dermed ikke sagt at det
ikke kunne være rart med et flatrate GPRS abonnent.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-11-04 20:32

> [...]
det
> ikke kunne være rart med et flatrate GPRS abonnent.

Og dem der virkeligt har brug for det, kan også få det - men vi taler høje
priser, og kun erhvervskunder.

Fra : Lars Wolos

Dato : 06-11-04 01:36

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> wrote in message news:cmdvuj$1gt8$1@news.cybercity.dk...

> Og dem der virkeligt har brug for det, kan også få det - men vi taler høje
> priser, og kun erhvervskunder.

Jeg tror det ville koste dkr 295,- i tillæg, med fair use policy på 500 MB.
Kom så Telmore!

Mvh
Lars

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-11-04 09:38

> Jeg tror det ville koste dkr 295,- i tillæg, med fair use policy på 500
MB.
> Kom så Telmore!

Der går vidst lidt tid før vi ser det. Som sagt kan erhvervskunder få
flatrate GPRS - men vi taler om priser fra 4.000 kr. og opefter - så dækker
det dog også op til 50 telefonnumre, så pr. nummer er det egentligt ikke ret
dyrt - 80 kr. om måneden. For private kan det desværre ikke bruges til
noget.

Fra : RpR

Dato : 06-11-04 20:55

> [...]
ret
> dyrt - 80 kr. om måneden. For private kan det desværre ikke bruges til

Jeg er med på den, så mangler vi bare 49 andre

Fra : Olsen

Dato : 05-11-04 08:42

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer jo i høj grad an på prisen.

Jeg har fra "pålidelig" kilde, at 3 snart kommer med et abb. hvor man kan
downl. ca. 2 GB gratis så længe du er på 3 net.
Mvh. Steff

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-11-04 08:59

> Jeg har fra "pålidelig" kilde, at 3 snart kommer med et abb. hvor man kan
> downl. ca. 2 GB gratis så længe du er på 3 net.

Ok, men det lyder som et tidsbegrænset tilbud, ligesom "0 på 3", som jeg kun
regner med de kører, indtil de begynder at få mange kunder i databasen.
Derefter bliver der formentligt lukket fra den varme kasse, da der også skal
tjenes penge.

Fra : Olsen

Dato : 05-11-04 09:21

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> regner med de kører, indtil de begynder at få mange kunder i databasen.
> Derefter bliver der formentligt lukket fra den varme kasse, da der også

Ja der tror jeg desværre du tager fejl mht. indtjeningen. meget tyder på at
der vil blive "gratis" samtaler hos flere selskaber så længe du taler inden
for samme net.
Jamen hvor kommer så indtjeningen fra ?.........
Måske fra erhvervs kunder mv. eller roaming afgifter
Mvh. Steff

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-11-04 10:44

> [...]
at
> der vil blive "gratis" samtaler hos flere selskaber så længe du taler

Indtil nu har vi ellers kun set det ved relativt små selskaber.

> Jamen hvor kommer så indtjeningen fra ?.........
> Måske fra erhvervs kunder mv. eller roaming afgifter

Hvorfor skulle erhvervskunder smide mere i kassen end privatkunder? Normalt
får de langt mere fordelagtige priser end privatkunder, fordi de har flere
mobilnumre - men hvis de flere numre taler gratis, eller til meget lave
priser, giver det jo ikke umiddelbart flere penge på bundlinien.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-11-04 12:45

On Fri, 5 Nov 2004 09:20:35 +0100, "Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]

>for samme net.
>Jamen hvor kommer så indtjeningen fra ?.........
>Måske fra erhvervs kunder mv. eller roaming afgifter

Pengene skal bl.a. indtjenes i form af diverse services - f.eks. GPRS.
Desuden betaler man jo ofte en abb. pris for at kunne få lov til at
tale gratis.

Men der kommer mange flere services til efterhånden, som selskaberne
kan tjene på. Så snart Edge kommer (eller noget andet magen til), så
bliver mulighederne jo meget større.

De skal nok tjene penge - også selvom samtalerne er gratis ;)

*/Henrik Pedersen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-11-04 21:35

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der ville være henrykt over flatrate GPRS?

Absolut ikke!!!

Nøj hvor ville N-Gagen komme på arbejde med sådan et flatrate abbo
Som det ser ud lige nu med mit forbrug, kunne flatrate spare mig for en del
bekymringer..

Mvh
Benjamin

Fra : RpR

Dato : 05-11-04 21:34

> Nøj hvor ville N-Gagen komme på arbejde med sådan et flatrate abbo
> Som det ser ud lige nu med mit forbrug, kunne flatrate spare mig for en
del
> bekymringer..

Jeg ville primært bruge det til at være online på MSN og IRC det meste af
tiden, uanset hvor jeg er, og så til at surfe på nettet med ved at bruge den
som modem på min laptop

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-11-04 22:48

> [...]
> tiden, uanset hvor jeg er, og så til at surfe på nettet med ved at bruge

Tja jeg ville så også have noget MSN halløjsa åben, men det bliver direkte i
telefonen (med en oplader forbundet ;) )

Mvh
Benjamin

Fra : RpR

Dato : 07-11-04 23:32

> Tja jeg ville så også have noget MSN halløjsa åben, men det bliver direkte
> telefonen (med en oplader forbundet ;) )

Jojo, altså MSN og IRC er via Agile Messenger og Wireless IRC