MS Windows
briani 27239
Fjern Messenger
Fra : Sølvsten

Dato : 04-11-04 17:34

Hvordan fjerner jeg messenger ? den er ikke under Tilføj og fjern
programmer.

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Byte Me

Dato : 04-11-04 17:37

On Thu, 04 Nov 2004 16:33:30 GMT, stonefox58@hotmail.com (Sølvsten)
wrote:

>Hvordan fjerner jeg messenger ? den er ikke under Tilføj og fjern
>programmer.

Dette lille script klarer det som en mis
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

mvh BM

Fra : emj

Dato : 04-11-04 17:45

wrote:

>Hvordan fjerner jeg messenger ? den er ikke under Tilføj og fjern
>programmer.

Gå ned i Start->Kør og skrive
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Så er den HELT ude af systemet
Hilsen emj

Fra : Martin [5220]

Dato : 04-11-04 20:10

> Hvordan fjerner jeg messenger ? den er ikke under Tilføj og fjern
> programmer.

Hvis du kører XP er der en ekstra menu i "tilføj/fjern programmer". Den
hedder "tilføj/fjern windows komponenter". Der kan du fjerne fluebenet ved
messenger og MSN explorer - så er det problem klaret.

/Martin