MS Windows
briani 27239
Få et spil til at tro at WinXP
Fra : Kim Jespersen

Dato : 04-11-04 16:08

Hej NG

Jeg håber i lige kan hjælpe mig lidt. Jeg har et spil, Football world
manager fra 2000 som ikke er fortsat til NT (WinXP). Der er ingen
patches eller updates.

Derfor er mit håb at jeg på en eller anden måde kan få spillet til at
tro at det faktisk er en Win98 den bliver installeret på.
Er der nogen måde?

Og nej jeg har ikke lyst til at skifte spillet ud :) Min sidste løsning
er at installere en Win98 sammen med XP, men jeg har ærligt talt ikke
lyst til det, hvis der findes en lille patch til XP eller noget.

På forhånd tak.

Kim

Fra : Snuden

Dato : 04-11-04 17:43

On Thu, 04 Nov 2004 16:07:49 +0100, Kim Jespersen
<kim.jespersen@STeOmPaSiPlAM.dk> wrote:

> [...]
>er at installere en Win98 sammen med XP, men jeg har ærligt talt ikke
>lyst til det, hvis der findes en lille patch til XP eller noget.

Kør spillet i kompatibilitets-tilstand: Højreklik på genvejen =>
Egenskaber => Fanebladet Kompatibilitet => kryds i "Kør i" => vælg Win
98 fra listen

Hvis det ikke er nok kommer spillet næppe nogensinde i gang på XP..
--
Snuden