Billeder af mine to dejlige hunde :-)
Fra : Karina

Dato : 04-11-04 15:55

Hejsa

Har i lyst til at se Tyson og Aaliyah? Så er i velkomne til at se på
www.tysonhund.dk

Mange hilsner

Karina

Fra : Mus

Dato : 04-11-04 16:57

Karina <ingen@email.her> skrev i en
nyhedsmeddelelse:418a4313$0$33734$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Har i lyst til at se Tyson og Aaliyah? Så er i velkomne til at se på
> www.tysonhund.dk
>
> Mange hilsner
>
> Karina

Hvor er de dog skønne dine to hunde.

tillykke med den ny tilkomne.

LN

Fra : Pwh

Dato : 04-11-04 17:56

Karina wrote:
> Hejsa
>
> Har i lyst til at se Tyson og Aaliyah? Så er i velkomne til at se på
> www.tysonhund.dk
>
> Mange hilsner
>
> Karina

Dejlige vuffere og nogle fine billeder )

/Jens

Fra : Jonny og Annika

Dato : 04-11-04 18:53

Hej, hvor er de da bare søde.

hunde hilsner fra Annika, Zenta og Gismo.

Annika og Jonny Holm

Fra : Lene

Dato : 04-11-04 22:38

Hej Karina.

Hvor er det nogle gode billeder i har lagt ind af Aaliyah, jeg kan specielt
godt lide det i har lagt under "om Aaliyah" det er super godt
Håber alt stadig går godt med den lille krudt ugle*S*

Mange hilsner Lene.

www.kennelurbrand.webbyen.dk