MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
RAR fil
Fra : Erik Møller

Dato : 04-11-04 15:24

Hej. Jeg har downl. ovenstående fil, men kan ej åbne den. Der står noget om
Windvd 6,0. Er der andre måder?

Vh. Erik

Fra : Leony

Dato : 04-11-04 15:30

"Erik Møller" <bygholmen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej. Jeg har downl. ovenstående fil, men kan ej åbne den. Der står
> noget om Windvd 6,0. Er der andre måder?

Prøver du at åbne den med Winrar:
http://www.rarlab.com/
hvis ikke, så prøv det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-11-04 15:31

"Erik Møller" <bygholmen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg har downl. ovenstående fil, men kan ej åbne den. Der står noget
> om
> Windvd 6,0. Er der andre måder?

RAR er et komprimeringsformat a la ZIP o.a.
http://www.rarlabs.com/download.htm her kan du hente Winrar som kan pakke
filen ud for dig.

--
Peter J

Fra : Erik Møller

Dato : 04-11-04 20:14

Tak for svarene, så lærte jeg også noget idag.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-04 17:29

Erik Møller wrote:

> Hej. Jeg har downl. ovenstående fil, men kan ej åbne den. Der står
> noget om Windvd 6,0. Er der andre måder?

http://filext.com

Jesper G. Poulsen