Udstilling Vissenbjerg
Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-04 15:11

Hejsa.

Hvem kommer til udstillingen i Vissenbjerg her d. 20-21 november? jeg kommer
som publikum

Mvh Helle

Fra : Helle Madsen

Dato : 04-11-04 15:56

Hej Helle

Jeg kommer som publikum og steward men desværre uden kat. Men glæder mig nu
helt vild til at gramse på alle andres katte :)

De holder juleferie indtil februar engang, men så går vi også til den igen.

Poteklask
Helle og sibirerbanden

Fra : Elwarth

Dato : 05-11-04 16:14

*Rækker hånden op*
Det gør jeg
Vi kommer med vores 2 killinger, Laura og Knud, sorte briter (hvis altså
ikke Knud bliver solgt inden).

Venligst
Dorthe

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 05-11-04 23:33

> Hvem kommer til udstillingen i Vissenbjerg her d. 20-21 november? jeg
> kommer som publikum

Hejsa Helle!

Vi kommer med Aia og Anton, vores to norske skovkattekillinger

Deres første store udstilling De glææææder sig rigtig

// Yoc.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 06-11-04 08:46

"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa Helle!
>
> Vi kommer med Aia og Anton, vores to norske skovkattekillinger
>
> Deres første store udstilling De glææææder sig rigtig
>
> // Yoc.

Iiih det lyder godt - så må vi to lige få hilst på hinanden!

Mvh Helle

Fra : goofy

Dato : 06-11-04 18:02

Hejsa