Nye betingelser hos Digitarian = dårligere~
Fra : Martin Møller

Dato : 04-11-04 14:06

Det jeg især hæfter mig ved er følgende afsnit fra Digitarians
handelsbetingelser:

Fejl og mangler

Selvom vi kontrollerer alle film der kommer retur, kan det ske, at du
modtager ridsede film der ikke kan afspilles. Det er kundens pligt at
rapportere fejl eller mangler ved et produkt gennem linket anmeld problem,
hurtigst muligt efter DVD'en er modtaget. Kun på den måde kan vi udbedre
fejlen eller manglen effektivt. Vi sender dig en ny film fra din ønskeliste,
når vi har modtaget den defekte film retur. Hvis du ønsker at få filmen
tilsendt igen, skal du blot tilføje den til din ønskeliste igen.

Digitarian kompenserer ikke for defekte/forbyttede DVD'er.

Det der især springer i øjnene er følgende to linier:

"Det er kundens pligt at rapportere fejl eller mangler ved et produkt",
"Digitarian kompenserer ikke for defekte/forbyttede DVD'er."

Der er altså kun pligter og ingen rettigheder. Der burde stå "Digitarian har
pligt til at kompensere for defekte/forbyttede DVD'er.".

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Kristian Nielsen

Dato : 04-11-04 18:32

Drop Digitarian og bruge Nolimits TV..

Rigtig fint service hos dem...

www.nolimitstv.dk

Mvh
Kristian

Fra : Per

Dato : 07-11-04 01:25

"Kristian Nielsen (slet SC7V2)" <kristiannielsen@SC7V2tdcadsl.dk> wrote in
message news:10995897060.470369286296975@dtext.news.tele.dk...
> Drop Digitarian og bruge Nolimits TV..
>
> Rigtig fint service hos dem...
>
> www.nolimitstv.dk
>
> Mvh
> Kristian

De har jo ikke særligt stort udvalg.

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-11-04 17:41

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det jeg især hæfter mig ved er følgende afsnit fra Digitarians
> handelsbetingelser:
>
> Fejl og mangler

Apropos Digitarian.
Er jeg den eneste der synes at de er noget langsomme om at registrere ens
film som modtagne?

Jeg sendte to film tirsdag eftermiddag (ca. kl. 17.30)
Og først i dag (fredag) får jeg en mail om at de har modtaget dem. Godt nok
er Post Dk nogengange sløve, meeen.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Brian P

Dato : 05-11-04 19:14

"Martin Helbo" <helbo@thedudeREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sendte to film tirsdag eftermiddag (ca. kl. 17.30)
> Og først i dag (fredag) får jeg en mail om at de har modtaget dem. Godt
> nok
> er Post Dk nogengange sløve, meeen.

Nej, der gik ofte 2-3 dage inden filmene blev registreret som modtaget og
nye film afsendt. Det var een af grundene til at jeg sagde mit abb. op. Det
var fx totalt umuligt at forudsige, om der var film til weekenden.

Fra : Niels

Dato : 18-11-04 13:56

Jeg har en mistanke om at de "sylter" konvolutterne for at tjene penge.

Hver dags forsinkelse er en dags medlemsskab sparet.

Jeg har lige nu haft besøg af posten, som IKKE havde mine film med. Det er
torsdag i dag. Digitarian sendte mig en mail i mandags, hvor der stod at de
sendte filmene.

Hvis de kommer i morgen så har det taget 4 dage, at få sendt dem fra
København til Albertslund, det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg har arbejdet
ved Postdanmark, og der er simpelthen ikke noget bufferlager til at opbevare
folks post så længe.

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-11-04 14:55

Niels wrote:
> Jeg har en mistanke om at de "sylter" konvolutterne for at tjene
> penge.

Stempler PestDK ikke pakken når de modtager dem ? Så kan du da se hvornår de
er blevet afsendt, og véd derefter om Digitarian lyver eller ej.

/jim

Fra : Niels

Dato : 18-11-04 20:15

God ide !

Det vil jeg lige tjekke, når brevet engang ankommer.

Fra : Martin Møller

Dato : 22-11-04 15:49

Jim Andersen wrote:

> Stempler PestDK ikke pakken når de modtager dem ? Så kan du da se
> hvornår de er blevet afsendt, og véd derefter om Digitarian lyver
> eller ej.
> /jim

De er desværre ikke stemplet.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 22-11-04 16:53

Martin Møller wrote:

> De er desværre ikke stemplet.

Jeg er sikker på at skylden er Digitarian's. Hvorfor skulle PostDanmark
dog holde konvolutterne tilbage?

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-11-04 17:34

Martin Møller wrote: