|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Højmark Rejser Fra : Jens Madsen
 | 
 Dato :  04-11-04 12:49
 | 
 |  | Hej
 
 Jeg vil gerne advarer mod Højmark Rejser, som jeg personligt har meget
 dårlige erfaringer med. Deres varedeklaration holder overhovedet ikke.
 Jeg kunne ikke genkende det hotel jeg kom på udfra billeder og
 beskrivelser, hvilket alle andre på hotellet også havde som
 opfattelse. Derudover fungerer deres guider mere som salgspersonale
 end som en hjælp. Deres kvalifikationer er meget, meget dårlige.
 
 Venligst Jens
 
 
 |  |  | 
  bj (04-11-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : bj
 | 
 Dato :  04-11-04 23:10
 | 
 |  | Gentager du dig selv overfor tilfældige valgte rejsebureauer?
 
 Hvad angår Højmark Rejser kan jeg kun  sige, at jeg ikke har oplevet hvad du
 beskriver, men omvendt et særdeles professionelt team på alle fronter af
 deres måde at håndtere og arrangere rejser på.
 
 bj
 
 
 "Jens Madsen" <jensmm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:912a3d95.0411040348.25aabd@posting.google.com...
 > Hej
 >
 > Jeg vil gerne advarer mod Højmark Rejser, som jeg personligt har meget
 > dårlige erfaringer med. Deres varedeklaration holder overhovedet ikke.
 > Jeg kunne ikke genkende det hotel jeg kom på udfra billeder og
 > beskrivelser, hvilket alle andre på hotellet også havde som
 > opfattelse. Derudover fungerer deres guider mere som salgspersonale
 > end som en hjælp. Deres kvalifikationer er meget, meget dårlige.
 >
 > Venligst Jens
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (06-11-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  06-11-04 09:39
 | 
 |  | Hej,
 
 Jeg har rejst 3 gange med Højmark, og der har aldrig været nogle problemer.
 Det har altid været gode guider, der stod klar.
 
 Hilsen Søren
 "Jens Madsen" <jensmm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:912a3d95.0411040348.25aabd@posting.google.com...
 > Hej
 >
 > Jeg vil gerne advarer mod Højmark Rejser, som jeg personligt har meget
 > dårlige erfaringer med. Deres varedeklaration holder overhovedet ikke.
 > Jeg kunne ikke genkende det hotel jeg kom på udfra billeder og
 > beskrivelser, hvilket alle andre på hotellet også havde som
 > opfattelse. Derudover fungerer deres guider mere som salgspersonale
 > end som en hjælp. Deres kvalifikationer er meget, meget dårlige.
 >
 > Venligst Jens
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |