Fyrværkeri !!
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-11-04 10:27

Hej NG,

Selv om det selvfølgelig er værst for menneskerne så er de jo næsten OT her
i gruppen, så tankerne går til de koldingensiske (hedder det mon det?)
hunde,
hvis vi havde boet der var vi sikkert blevet nødt til at aflive vores hund,
hun ville være blevet et totalt nervevrag efter sådan en omgang.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-11-04 12:24

> [...]
> the questioners the question they've been questioning.
> -- George W. Bush, Austin, Texas, Jan. 8, 2001

Hej
Ja, det er frygteligt!
Tænker på om nogen måske har været nødt til at efterlade deres dyr i huset
inden de flygtede.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-11-04 12:31

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> her
> hund,
> >

> Hej
> Ja, det er frygteligt!
> Tænker på om nogen måske har været nødt til at efterlade deres dyr i huset
> inden de flygtede.

Hvis jeg skulle efterlade vores hund, skulle det være med en tjenestepistol
i nakken.

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 04-11-04 17:23

> Hvis jeg skulle efterlade vores hund, skulle det være med en
tjenestepistol
> i nakken.

forfærdeligt det der er sket og man kan kun håbe, at det sætter yderligere
fokus på om fyrværkeri til Nytår ikke snart bliver forbudt ....

hilsen Pia

Pia Palmblad Wright
Slarisdal 7B, Torsted,
DK-8700 Horsens, Denmark
http://home19.inet.tele.dk/fallohide/
Yesterday is History, tomorrow is a Mystery,
Today is a Gift, that is why it is called The Present!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-11-04 09:24

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> wrote in message

> huset

> tjenestepistol

> forfærdeligt det der er sket og man kan kun håbe, at det sætter yderligere
> fokus på om fyrværkeri til Nytår ikke snart bliver forbudt ....

Fyrværkeri til nytår behøver ikke blive forbudt, men man skal kun kunne købe
de mellem jul og nytår.

Fra : Kim Christensen

Dato : 08-11-04 21:42

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> Fyrværkeri til nytår behøver ikke blive forbudt, men man skal kun kunne købe
> de mellem jul og nytår.

Den ordning findes (tillempet) allerede i Tyskland. her må der
tidligst sælges fyrværkeri 3 hverdage før nytårsaften. Ordningen
fungerer vist helt fint.

Hilsen Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-11-04 08:25

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote in message

> Den ordning findes (tillempet) allerede i Tyskland. her må der
> tidligst sælges fyrværkeri 3 hverdage før nytårsaften. Ordningen
> fungerer vist helt fint.

Det ved jeg godt, og ønsker det kunne være ligesådan i DK.

Fra : Rikke Andersen

Dato : 04-11-04 13:13

ja eller bare ikke har kunnet få lov til at komme ind i katastrofeområdet -
hvis det havde været mig der boede i det område kunne jeg da sagtens have
været på arbejde da det skete og så når du kommer hjem risikere at stå i den
situation at man ikke kan komme ind.

Tror nok at de faktisk måtte bruge tjenestepistolen på mig for at forhindre
mig i det godt nok, men det er skrækkeligt.

Flere er garenteret også løbet panisk hjemmefra af skræk da braget kom.

Rikke

Fra : pedellen

Dato : 04-11-04 14:00

> Flere er garenteret også løbet panisk hjemmefra af skræk da braget
kom.

> Rikke

Ja, det tror jeg også. Der kom nogle kæmpebrag, som kunne høres helt her
i Fredericia, ca. 20 km. fra fabrikken. Mine to hunde gøede begge af
dem og vores terassetag, som er af det der bølgeplastic - jeg ved ikke
hvad det hedder - vibrerede. Så stakkels dyr (og mennesker) i Kolding.

Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 11:40

> [...]
hund,
> hun ville være blevet et totalt nervevrag efter sådan en omgang.

Ja, det kan nok ødelægge, selv den mest nervefaste hund....

Vi har snakket om her i familien, om folk i det hele taget har nået, at få
deres dyr med væk fra området ?
Jeg mener ud over hunde er der sikkert også mange katte og andre mindre
kæledyr som marsvin, hamster, kaniner og fugle.

Der er desværre nok en del dyr, der også har mistet livet i det område....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/