Dødsattester
Fra : Fl. Svendsen

Dato : 03-11-04 18:22

Med fare for stenkast - ku' itt' la' vær':

Hvad man dog skal lægge øre til fra de lærdes døds- og andre attester:

"Patienten har ingen fortilfælde af selvmord"

"69-årig forhenværende mand indlægges akut"

"Anfaldet forsvandt efter stesolidbehandling af tilkaldt læge"

"Da patienten ikke kan blive gravid med sin mand tænkte jeg, at du kunne
hjælpe?"

"Det viser sig, at der også har været et alkoholproblem. Faderen var
slamsuger"

"Har klaret sig helt uden ilt det seneste døgn"

"Hun faldt på isen, og tilsyneladende gik hendes ben i hver sin retning i
begyndelsen af december"

"Hun har ikke haft kramper, men hendes mand siger, at hun var meget varm i
sengen i nat."

* * * * *

Undskyld men jeg syntes vi trængte så'en oven på alt det Brian og hans
AO-bøvl )

Flemming Svendsen

Helenevej 23

4220 Korsør.

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 04-11-04 00:10

Tak Flemming for dine bemærkninger fra døds- og andre attester, det er godt
med et lille grin og et stort smil midt i denne grå verden. 8-D
Venligst Jytte Frank Dekov

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-11-04 21:10

- Og her kan vores "gode ven" over there - George W Bush - godt være med:
»For mange gode læger forlader faget. For mange gynækologer er ikke længere
i stand til at praktisere deres kærlighed med kvinder over hele landet.«
Tale i Missouri 6. september 2004
....og vi kan blive ved:
»Langt de fleste mennesker i Irak ønsker at leve i en fredelig og fri
verden. Vi vil finde disse mennesker, og vi vil retsforfølge dem.«
Washington.27. oktober 2003

»Familien er der, hvor vor nation finder håbet - hvor vingerne får
drømme.« Wisconsin 18. oktober 2000
»Vore fjender er opfindsomme og ressourcestærke, og det samme er vi. De
holder aldrig op med at finde på nye måder at skade vort land og vort folk,
og det gør vi heller ikke.« Pressemøde i Det Hvide Hus 5. august 2004

»For hver eneste skud-episode med dødelig udgang var der cirka tre med
ikke-dødelig udgang. Og folkens - det er uacceptabelt her i Amerika.
Simpelthen uacceptabelt. Det vil vi gøre noget ved.« Tale i Washington om
kriminalitet 14. maj 2001

»Afrika er en nation, der lider under ufattelig sygdom.« Citat i Newsweek
25. juni 2001
»Der er megen spekulation, og der vil - tror jeg - blive ved med at være
megen spekulation helt frem til, at spekulationen slutter.« Citat til avis i
Austin, Texas 18. oktober 1998

»Jeg håber, at I vil gå herfra i dag, gå udenfor og sige: Hvad sagde han?«
Vælgermøde i Oregon 13. august 2004
»Krigen mod terror involverer Saddam Hussein på grund af Saddam Husseins
natur, hans historie og hans villighed til at terrorisere sig selv.«
Udtalelse i Michigan 29. januar 2003

»Jeg lover jer, at jeg vil lytte til, hvad der er blevet sagt her i dag,
også selv om jeg ikke var her.« Tale iTexas 13. august 2002

»Hvis du ikke står for noget, står du ikke for noget. Hvis du ikke står for
et eller andet, står du ikke for noget. Vi står for ting.« Iowa 5. august
2004

»Jeg er beæret over at trykke hånd med en modig irakisk borger, som Saddam
Hussein har hugget hånden af.« Tale i Washington 25. maj 2004

Lars