Sende til to modtagere
Fra : Essox

Dato : 03-11-04 23:45

Kan jeg på nogen måde sætte min mobilos ( nokia 6610i & 3310) til at sende
sms beskedder til to numre samtidig, og hver gang jeg sender, uden jeg skal
accepterer hver gang?

Fra : Calle.

Dato : 04-11-04 14:44

Essox wrote:
> Kan jeg på nogen måde sætte min mobilos ( nokia 6610i & 3310) til at
> sende sms beskedder til to numre samtidig, og hver gang jeg sender,
> uden jeg skal accepterer hver gang?

jeg vil tro du kan på 6610eren, Jeg kan ihvertfald på 5140eren
--
Calle.

Fra : Essox

Dato : 04-11-04 15:08

Så er spørgsmålet lige hvordan?

Fra : Calle.

Dato : 04-11-04 15:58

Essox wrote:
> Så er spørgsmålet lige hvordan?

der kan laves grupper. f.eks har jeg en der hedder familien. Sender jeg til
den. får hele familien en sms
--
Calle.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 05-11-04 00:44

Calle. wrote:

> jeg vil tro du kan på 6610eren, Jeg kan ihvertfald på 5140eren

Det kan jeg godt nok ikke få min 6610 til. Kan det virkelig lade sig gøre??
/ Thomas