Min egen filmdatabase
Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 23:58

Hej alle

jeg ved godt, at man på IMDB kan lave sin egen database over de film man
har.

men jeg vil gerne lave min egen.
Men gerne uden alt tastearbejdet for fx skuespiller data (navn,
fødselsdato mv.)

Kender I et sted, som måske har lavet den del af arbejdet allerede fx i
en txt-fil eller regneark.
Formatet må gerne være kommasepareret eller tilsvarende.

mvh

Carsten Riis

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-11-04 00:55

Carsten Riis wrote:

> Kender I et sted, som måske har lavet den del af arbejdet allerede fx i
> en txt-fil eller regneark.
> Formatet må gerne være kommasepareret eller tilsvarende.

Du kan downloade imdbs forskellige databaser i tekstformat fra deres side.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 01:01

Lars Hoffmann wrote:

> Du kan downloade imdbs forskellige databaser i tekstformat fra deres side.

Hvor helt præcist?

Det nærmeste jeg er kommet er en databasebeskrivelse af, hvordan
databasen er opbygget.
http://www.imdb.com/Licensing/structure.html

Og deres statistik:
http://www.imdb.com/database_statistics

mvh

Carsten Riis

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-11-04 01:11

Carsten Riis wrote:

> Hvor helt præcist?

her:
http://us.imdb.com/interfaces

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-11-04 10:44

Carsten Riis <cr@carben.dk> skrev:

> [...]
> fx i en txt-fil eller regneark.
> Formatet må gerne være kommasepareret eller tilsvarende.

Kender du http://www.dvdprofiler.com
Du kan her eksportere de hentede data til en fil, der kan læses ind i
regneark eller database, hvis du ikke bare vælger at bruge programmet.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jesper

Dato : 04-11-04 21:37

Morten Bjergstrøm <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

> Kender du http://www.dvdprofiler.com
> Du kan her eksportere de hentede data til en fil, der kan læses ind i
> regneark eller database, hvis du ikke bare vælger at bruge programmet.

Virker ikke i MacOS X
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-11-04 08:38

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:

> Virker ikke i MacOS X

Sandsynligheden for at ramme ind i en bruger af MacOS X er næsten 0.
Carsten ser i øvrigt ud til at bruge Windows 2000 jvf. hans header.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-11-04 13:40

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> writes:

> Sandsynligheden for at ramme ind i en bruger af MacOS X er næsten 0.

Næh, den er væsentligt over nul.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : Steen Schmidt

Dato : 05-11-04 15:31

Peter B. Juul wrote:

> Næh, den er væsentligt over nul.

Enhver afvigelse ifht nul vil være *væsentlig*?

Mvh
Steen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-11-04 15:59

"Steen Schmidt" <ssc01@newmail.dk> writes:

> Enhver afvigelse ifht nul vil være *væsentlig*?

Præcis.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 06-11-04 13:04

Hej

Brug Mine film: www.minefilm.dk