Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt galleri
Fra : HS

Dato : 03-11-04 20:39

Hej jeg fået et nyt galleri til min hjemmeside, efter meget brok herinde fra
om at det ikke virkede rigtigt...

Så lad mig høre hvad I syntes om det nu...

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : HS

Dato : 03-11-04 20:54

Ups glemte linket til galleriet

http://www.henrikfotograf.dk/album/index.html

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 21:01

"HS" <opelmanta2@stofanet.dk> wrote in message

> http://www.henrikfotograf.dk/album/index.html

Dine billeder er teknisk dårlige og en parodi på genren. Dine modeller er
set både meget pænere, frækkere, mere fotogene og ikke mindst mere
charmerende. Jeg foretrækker Ugens Rapport, Express, en god slasker med
Rocco på videoen eller lignende, når jeg har lyst til at se den slags
billeder. Du har forhåbetlig ikke betalt amatørdullerne for at stille op?

Dit album fungerer ganske fint.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : HS

Dato : 03-11-04 21:04

Tja Lille Jens... Din kommentar chokkere mig ikke... Men jeg har jo heller
ikke set dig lave noget godt... Men tak for kritikken da

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 21:06

> Tja Lille Jens... Din kommentar chokkere mig ikke... Men jeg har jo
> heller ikke set dig lave noget godt... Men tak for kritikken da

Hvorfor takker du mig, når du ikke mener det? Og hvorfor kalder du mig
lille? Har du nogensinde mødt mig?

Fra : HS

Dato : 03-11-04 21:07

Jeg ved godt du gerne vil lave en gang mudderkastning.. men find en anden og
lege med...

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-04 21:08

> Hvorfor takker du mig, når du ikke mener det? Og hvorfor kalder du mig
> lille? Har du nogensinde mødt mig?

Tilsyneladende ikke Du er vel lidt højere end jeg er?, og jeg er 195cm -
uden sko

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 03-11-04 22:34

On Wed, 3 Nov 2004 21:03:45 +0100, HS wrote:

> Tja Lille Jens... Din kommentar chokkere mig ikke... Men jeg har jo heller
> ikke set dig lave noget godt... Men tak for kritikken da

Du bliver ikke bedre til at fotografere med den holdning.

Mange af dine billeder er ikke engang skarpe og kritikken af dem
her i tråden er særdeles rammende, så du bør nok arbejde med
dit billedsyn og selvkritik. Og din evne til at tage imod kritik,
ikke mindst.

Jeg undrer mig iøvrigt over, at du skriver alder på hver model -
som om alderen i sig selv er en kvalitet. Det er den ikke.

--
Stig - remove the 'no's to send me mail
Synchronize your bookmarks: http://syncit.goth.dk/

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-04 21:07

> Ups glemte linket til galleriet

> [...]

Synes dine billeder er pinlige. Nogle af billederne er jo næsten på grænsen
til børneporno... *suk*
Kan kun give Jens B ret. Dit album er dog rent fukntionsmæssigt ganske
udmærket.

/Thomas

Fra : HS

Dato : 03-11-04 21:08

Thomas lær loven om børnepornografi før du udtaler dig... Men som sagt
ønskede feedback på galleriet, så tak for den

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-04 21:11

> Thomas lær loven om børnepornografi før du udtaler dig... Men som sagt
> ønskede feedback på galleriet, så tak for den

> [...]

Hvorfor skal jeg lære en lov? Jeg synes det er perverst, når en voksen mand
tager biller af småpiger. Desuden bør DU lære at citere rigtigt på NG'en :oÞ

Selv tak

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : HS

Dato : 03-11-04 21:15

Så alle der fotografere for føtex's katalog osv er perverse???

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-04 21:26

> Så alle der fotografere for føtex's katalog osv er perverse???
>
> --
>
> Mvh
>
> Henrik
> www.henrikfotograf.dk

Der ser du ikk pigerne stå i "tag-mig" stillinger, med bryster spændt op, og
hængende ud over det hele. Dine billeder er nærmest pornografiske. Og så det
med børn. Og det er total vulgært at en fotograf der vil fremstå som "prof",
vil være ved sådan noget. Men dig om det.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : HS

Dato : 03-11-04 21:29

tak

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-11-04 21:55

HS wrote:
> tak

Du bemærkde åbenbart heller ikke Thomas's venlige råd om at citere rigtigt ?

Læs evt om emnet på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fut sat til dk.admin.netikette hvor den del af diskussionen hører hjemme.

Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 22:52

HS wrote:

> Ups glemte linket til galleriet
>
> http://www.henrikfotograf.dk/album/index.html

Det kunne vist være godt det samme.

Jeg har godt nok ikke været hele galleriet igennem.

Skulle jeg være modelbureau/reklamebureau (eller hvad kunder hedder som
har brug for fotomodeller) som havde brug for modeller, så må jeg
indrømme, at pigerne sikkert er meget søde.....Men du får slet slet ikke
det ud af pigerne som kan bruges i seriøs sammenhæng IMO.
Så jeg ville ikke vælge pigerne på baggrund af dit arbejde. Det er synd
for dig, men mest for pigerne.

Du kunne faktisk fremme pigernes mulighed for at blive udvalgt ved at
fjerne 40%-50% af billederne af den enkelte model
Her er nogle få eksempler:

Ira41
ira20
Christina06
Jannie11 (kunne reddes ved at have haft et tørklæde på hendes højre side
også og helt unden skygge i venstre side)
Camilla05 (ville være ok, i tilfælde af, at hun skulle være pornomodel)

Ta' alle billederne af Maria. Tilbyd hende pengene tilbage eller
omfotografering. Få hende til at smile.
Rikke 3,6 og 9 igen den med pornoen.

har du været din egen kritiker?

mvh

Carsten Riis

Fra : HS

Dato : 03-11-04 23:23

Hej Carsten...

Jeg er IKKE et modelbureau

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 23:31

HS wrote:

> Hej Carsten...
>
> Jeg er IKKE et modelbureau

Har jeg sagt det? Jeg har sagt, at jeg ikke ville hyre de modeller på
baggrund af dit arbejde.

Og det er mest synd for pigerne.

Derudover har jeg givet dig et par ideer til, hvordan du kunne fremme
pigernes muligheder. Nemlig ved at være meget mere kritisk i hvad det er
for billeder du lægger i dit galleri!

Lær nu at citere, så kan det være, at du også lærer at læse hvad du
svarer på.

Billederne er jo lavet af en eller anden grund. Du har sikkert bildt
pigerne ind, at de har modelpotentiale eller tilsvarende lir.
Det har de sikkert også (eller slet ikke, det vil jeg overlade til andre
at vurdere), men DIT arbejde som fotograf lader ikke pigens potentiale
komme til udtryk.
Du har vel fået betaling af pigerne for at tage billeder. De penge er -
efter min bedste overbevisning - for langt de fleste af billederne spild
af penge.

Der er nogen enkelte luckyshots imellem. Men der er langt imellem.

mvh

Carsten Riis

Fra : HS

Dato : 04-11-04 04:33

Men nu udtaler du dig om noget, du intet ved om... Du gætter dig bare frem

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-11-04 09:32

HS wrote:
> Men nu udtaler du dig om noget, du intet ved om... Du gætter dig bare frem

Ikke angående dine evner ud i citering.. de er helt tossede

http://usenet.dk/netikette/

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 16:40

HS wrote:

> Men nu udtaler du dig om noget, du intet ved om... Du gætter dig bare frem

Så kom da med nogen oplysninger.

Jeg fortæller kun om, hvad der er at se på dit site.

hvis ikke billederne skal bruges til noget, hvorfor er de så lavet?

mvh

Carsten Riis

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 03-11-04 21:29

On Wed, 3 Nov 2004 20:39:06 +0100, "HS" <opelmanta2@stofanet.dk>
wrote:

>Så lad mig høre hvad I syntes om det nu...

Jeg synes der er for mange billeder, det er uoverkommeligt at kigge
alle billederne igennem. Jeg undres lidt over, at du har valgt at
ligge så mange billeder op, og så endda at have en hel "serie" på de
modeller jeg klikkede ind på ?

Jeg synes bedre om de sider, hvor fotografen har valgt måske 20-50
billeder ud, som han/hun synes er fede og gerne vil vise frem, og det
er nemt og enkelt at kigge billederne igennem.

Teknisk set fungerer dit galleri fint, man kan sagtens klikke på
thumbs og komme videre, men mængden af billeder er for stor, jeg ville
foreslå at du lavede en kraftig selektion, og ændrede designet til
noget mere lækkert...

Du kan evt. tage et kig på min hjemmeside, hvor jeg har selekteret i
mine billeder, sådan jeg synes det er overskueligt og tillokkende. Det
er min idé om en pæn hjemmeside...

www.fotographi.dk

Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : HS

Dato : 03-11-04 23:23

Endelig noget kritik som kan bruges til noget

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-11-04 00:55

> Jeg synes bedre om de sider, hvor fotografen har valgt måske 20-50
> billeder ud, som han/hun synes er fede og gerne vil vise frem, og det
> er nemt og enkelt at kigge billederne igennem.

Helt enig

> [...]
> thumbs og komme videre, men mængden af billeder er for stor, jeg ville
> foreslå at du lavede en kraftig selektion, og ændrede designet til

Jeg syntes designet er pænt nok, hvis der er meningen at det skal være
forumsagtigt eller en info side. Jeg syntes en galleri side skal være med
lyse farver og enkle rammer, ikke en masse forskellige streger og rammer
rundt om kring, det er jo billederne man vil præsentere

> Du kan evt. tage et kig på min hjemmeside, hvor jeg har selekteret i
> mine billeder, sådan jeg synes det er overskueligt og tillokkende. Det
> er min idé om en pæn hjemmeside...

Fin side du har René, den virker enkel og let at kigge på. Også det at du
har en del begrænsning i billederne så man hurtigt danner sig et overblik,
det er lækkert.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-11-04 22:22

HS wrote:

> Så lad mig høre hvad I syntes om det nu...

Jeg synes, at alle dine såkaldte pigebilleder er noget pinligt
dårligt og talentløst knipseri.

Du ejer ikke evnen til at fotografere unge uøvede modeller, så du
får udstråling og et ægte glimt frem i deres øjne, det er tydeligt,
at du ikke formår at få dine modeller til at slappe af, de virker
derimod stive, skræmte og utrygge.

Og jeg synes det er utrolig trist, at en så dårlig fotograf tager
500 kroner for at ødelægger unge pigers modeldrømme.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 22:27

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Og jeg synes det er utrolig trist, at en så dårlig fotograf tager
> 500 kroner for at ødelægger unge pigers modeldrømme.

Ta'r han penge for det? Det tangerer bondefangeri.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-11-04 01:18

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse news:41894C0A.2060103@niels-ebbesen.net...

> [...]
>
> Og jeg synes det er utrolig trist, at en så dårlig fotograf tager
> 500 kroner for at ødelægger unge pigers modeldrømme.

Hårde ord, hårde ord!

Men jeg er bange for, at jeg i dette tilfælde må råbe: "ENIG!"
Sitet er for deprimerende at blade i ...

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-04 09:01

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> udstråling og et ægte glimt frem i deres øjne, det er tydeligt, at du
> ikke formår at få dine modeller til at slappe af, de virker derimod

Bemærk at det ikke er indholdet han beder vores mening om - men derimod
funktionaliteten af det nye galleri.

Hvor ville det være rart, hvis folk gad blive en smule on-topic, i
stedet for alle disse vildskud - så kunne det være at flow'et i denne ng
kunne falde til et brugbart niveau.

--
Mvh Henrik.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 04-11-04 09:18

On Thu, 04 Nov 2004 09:00:31 +0100, Henrik Aarfeldt <rivmin@rivmin.dk>
wrote:

>Bemærk at det ikke er indholdet han beder vores mening om - men derimod
>funktionaliteten af det nye galleri.

Så burde han vel spørge i en anden gruppe som handler om webdesign?

MVH Tommy

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-11-04 09:20

Henrik Aarfeldt wrote:

> Bemærk at det ikke er indholdet han beder vores mening om - men derimod
> funktionaliteten af det nye galleri.

Den slags er der en gruppe til:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.ris%2Bros

> Hvor ville det være rart, hvis folk gad blive en smule on-topic, i
> stedet for alle disse vildskud - så kunne det være at flow'et i denne ng
> kunne falde til et brugbart niveau.

Han beder om kritik i en gruppe der handler om foto, og han får kritik
af det fotografiske indhold...

--
Don't waste space

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-04 11:01

Thomas Corell wrote:

> Den slags er der en gruppe til:

Nemli' ja - så det havde været et fornuftigt svar at give ophavsmanden.

--
Mvh Henrik.

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-11-04 12:44

Henrik Aarfeldt wrote:

> Nemli' ja - så det havde været et fornuftigt svar at give ophavsmanden.

Han beder om fritik af sit gallery i en foto-gruppe, så er det vel
oplagt at det er billederne der skal gives kritik på.

--
Don't waste space

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-04 13:00

Thomas Corell wrote:

> Han beder om fritik af sit gallery i en foto-gruppe, så er det vel
> oplagt at det er billederne der skal gives kritik på.

Som jeg forstår det oprindelige indlæg, så er det funktionaliteten af
galleriet han beder om at få meninger om.

--
Mvh Henrik.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 13:22

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Som jeg forstår det oprindelige indlæg, så er det funktionaliteten af
> galleriet han beder om at få meninger om.

Det kunne jo være, du tog fejl, når nu alle andre opfatter det på en anden
måde?

Som andre har skrevet, så er der en specifik gruppe til kritik af
funktionalitet. Der kan derfor ikke være nogen tvivl om, hvad manden be'r om
i nærværende gruppe.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-04 16:38

Jens Bruun wrote:

> Som andre har skrevet, så er der en specifik gruppe til kritik af
> funktionalitet.

Det er fuldstændig korrekt.

> Der kan derfor ikke være nogen tvivl om, hvad manden be'r om
> i nærværende gruppe.

Nu sker det temmelig ofte at folk skriver i forkerte grupper - så der
vil jeg ikke give dig ret.

Men det kunne da være morsomt at vide fra ophavsmanden - om det er
funktionaliteten i det nye galleri - eller om det er billederne - som
han ønsker kommentarer til.

--
Mvh Henrik.

Fra : HS

Dato : 04-11-04 17:13

Helt klart funktionen jeg ønsker kritik til.. jeg kender udemærket folks
mening herinde til mine billeder...

Og til Carsten Riis kan jeg fortælle dig at ingen på min side har betalt så
meget som en krone...

Billederne er bare nogen pigerne bruger på deres egen hjemmeside, og til
profiler på nettet...

Og I må da meget undskylde jeg ikke er li så pro som jer andre... Men til de
såkaldte pro fotografer herinde, vil jeg da li sige, at efter at have set
nogen af jeres billeder, så ville jeg nok ikke råbe for højt... For lort kan
I da også lave

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 17:24

> [...]
> til de såkaldte pro fotografer herinde, vil jeg da li sige, at efter
> at have set nogen af jeres billeder, så ville jeg nok ikke råbe for

Vi er altså enige om, at dine billeder er noget lort, kan jeg forstå?
Forskellen er, at vores lort ikke involverer 15-årige piger i stærkt
udfordrende påklædning og attitude.

Er du enlig, Henrik Aarfeldt? Hvor gammel er du? Hvorfor bruger du så megen
energi på netop denne aldersklasse og denne genre, når du ikke tjener penge
på det? Har du forældresamtykke for alle de "modeller", der er under 18?
Hvad vil du egentlig med dit galleri?

Fra : HS

Dato : 04-11-04 17:30

Øh nej jeg er ikke henrik et el andet... Jeg er mig selv... hvor gammel jeg
er, kan jeg ik se hvad har med sagen og gøre, men jeg har da et billede på
min side, så kan du jo prøve og gætte... og ja jeg har forældrenes samtykke
og jeg har snakket med alle forældrene personligt... Og alle billeder jeg
lægger ud, er efter pigernes eget ønske... Det vil sige de selv vælger dem
ud... Men det jeg viser er det ik bare hvad du kigger efter på gaden, når en
pige kommer forbi??? går du hen og spørger hende først om hun er 17 eller
18???

Henrik
www.henrikfotograf.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-11-04 19:24

> [...]
> en
> pige kommer forbi??? går du hen og spørger hende først om hun er 17 eller

Det var det der med at citere korrekt vi kom fra...

Og i øvrigt tror jeg de fleste brugere herinde ikke glor efter børn på
gaden. Måske tager jeg fejl? Dem jeg har mødt IRL fra dette forum, kan jeg
umuligt forestille mig gøre dette. Især ikke dem der har børn på samme alder
selv!

/Thomas

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 19:51

Thomas Schreiber wrote:

> [...]
> umuligt forestille mig gøre dette. Især ikke dem der har børn på samme alder

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, du er godt klar over, hvordan ovenstående kan
forståes, ik?

mvh

Carsten Riis

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-11-04 11:00

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, du er godt klar over, hvordan ovenstående kan
> forståes, ik?
>
> mvh
>
> Carsten Riis

Næææ... Ikke ud over den måde jeg selv forstod og skrev det på. Fortæl.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-11-04 11:11

Thomas Schreiber wrote:

> Næææ... Ikke ud over den måde jeg selv forstod og skrev det på. Fortæl.

At de ikke gør det på gaden, men kan finde på det derhjemme.

og nej, det tror jeg heller ikke de kan.

mvh

Carsten Riis

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-11-04 13:20

> At de ikke gør det på gaden, men kan finde på det derhjemme.
>

> og nej, det tror jeg heller ikke de kan.
>
> mvh
>
> Carsten Riis

Hahaha... Ja, men kan vel få en tekst til at sige det man vil, men jeg håber
nu du var dene eneste der forstod mine ord på det på denne måde, du
beskriver.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 20:28

"HS" <opelmanta2@stofanet.dk> wrote in message

> Øh nej jeg er ikke henrik et el andet... Jeg er mig selv...

Jeg fik dig blandet sammen med den anden Henrik. Du hedder jo Henrik
Schmidt. Undskyld forvekslingen.

> hvor
> gammel jeg er, kan jeg ik se hvad har med sagen og gøre, men jeg har
> da et billede på min side, så kan du jo prøve og gætte...

Jamen så vil jeg sige, at du ser aaaaalt for gammel ud til at rende rundt og
tage den slags ubehjælpsomme amatørbilleder af aaaalt for unge piger, der er
villige til at stille op til hvad-som-helst for at blive eksponeret. Jeg vil
faktisk vove den påstand, at du udnytter pigerne og jeg har svært ved at se,
hvilke seriøse motiver, du har for at tage netop den slags billeder.

> og ja jeg
> har forældrenes samtykke

Husk, du skal have det på skrift med værges underskrift.

> og jeg har snakket med alle forældrene
> personligt...

Nåda. Nu vil jeg vove mig ud i en injuriende påstand, som du jo kan gendrive
via retssystemet, hvis du føler behov for det: Du lyver.

> Og alle billeder jeg lægger ud, er efter pigernes eget
> ønske...

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

> Det vil sige de selv vælger dem ud... Men det jeg viser er
> det ik bare hvad du kigger efter på gaden, når en pige kommer
> forbi???

Jo, det er det muligvis, men til forskel for dig, så kalder jeg mig ikke
fotograf og giver pigerne det indtryk, at jeg kan gøre noget for deres
drømme om at blive kigget på af en hel verden.

> går du hen og spørger hende først om hun er 17 eller 18???

Nej, men jeg fotograferer dem heller ikke letpåklædt for efterfølgende at
vise dem frem på internettet.

Du glemte helt at svare på, om du er enlig. Har du en kæreste? Har du en
samlever? Er du gift?

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-04 21:59

Jens Bruun wrote:

> [...]
> på det? Har du forældresamtykke for alle de "modeller", der er under 18?

Jeg formoder at du er klar over, at jeg [Henrik Aarfeldt] intet har med
ophavsmandens site/indlæg at gøre.

Og hvor er det egentligt ærgeligt for denne gruppes brugbarhed, at
niveau'et endnu engang trækkes derned hvor det er nu.

--
Mvh Henrik.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 22:16

> Jeg formoder at du er klar over, at jeg [Henrik Aarfeldt] intet har
> med ophavsmandens site/indlæg at gøre.

Ja, og det har jeg allerede beklaget (news:cmdvr5$1gpp$1@news.cybercity.dk),
men du får også lige en undskyldning for forvekslingen.

> Og hvor er det egentligt ærgeligt for denne gruppes brugbarhed, at
> niveau'et endnu engang trækkes derned hvor det er nu.

Du deltager jo selv i debatterne med dine holdninger.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-04 22:33

Jens Bruun wrote:

> Ja, og det har jeg allerede beklaget (news:cmdvr5$1gpp$1@news.cybercity.dk),
> men du får også lige en undskyldning for forvekslingen.

Shit happens :)

> Du deltager jo selv i debatterne med dine holdninger.

Jada - dog prøver jeg at undgå mudderkastning, som jeg mener der er
kommet alt for meget af i denne ng.

--
Mvh Henrik.

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 04-11-04 21:07

On Thu, 4 Nov 2004 17:12:46 +0100, "HS" <opelmanta2@stofanet.dk>
wrote:

Hej Henrik

>Og til Carsten Riis kan jeg fortælle dig at ingen på min side har betalt så
>meget som en krone...

Næ, men hvad har du, så betalt
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-11-04 19:48

Henrik Aarfeldt wrote:

> Men det kunne da være morsomt at vide fra ophavsmanden - om det er
> funktionaliteten i det nye galleri - eller om det er billederne - som
> han ønsker kommentarer til.

Hvis Henrik's ønske har været, at han kun ville ha' kommentarer til
webdesign og sitets tekniske funktionalitet, så har han brugt den
forkerte gruppe.

Der er ingen grund til at anfægte, at flere i denne gruppe har
opfattet indlægget som en henvisning til billeder, det er jo
temmelig naturligt, da det er on-topic i.h.t. gruppens fundats.

Og Henrik er ikke en UseNet newbie, han kender udmærket reglerne, og
han ved godt hvad der on- og off-topic i denne gruppe.

En helt anden snak er så, at jeg finder det ok, at folk både beder
om kritik af billeder og webdesign, når de har lavet et fotogalleri,
for det er i denne gruppe erfaringerne er samlet, men det er op til
den enkelte, hvad han vælger at kommentere...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-11-04 10:36

Henrik Aarfeldt wrote:

> Bemærk at det ikke er indholdet han beder vores mening om - men derimod
> funktionaliteten af det nye galleri.

Det er off-topic at poste et URL, med det ene ønske at få evalueret
web-design, så jeg har tilladt mig at gå ud fra, at det var
knipserierne, som Henrik ville ha' kommenteret.

Der findes en speciel web-design ris-ros gruppe...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen