Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Identificere et fotografi af en ørn
Fra : Mads

Dato : 03-11-04 12:49

Hej,

Jeg er ikke normalt i dk.fritid.foto, så hvis mit spørgsmål er lidt OT eller
allerede besvaret, så bær over med mig

Det drejer sig om et billede jeg så i en avis (Ingeniøren) for et års tid
siden - og jeg mener at artiklen handlede om en foto-konkurrence for et
eller andet natur magasin (National Geographics måske), billedet jeg tænker
på var så hudt jeg visker vinderen i en af kateorierne.

Billedet forestiller en ørn, som er fotograferet ganske tæt på, kun hovedet
er med i billedet. Der var et eller andet specielt ved fuglens øje.

Jeg har søgt ing.dk igennem, samt googlet lidt - men desværre uden held. Jeg
ville gerne se billedet igen - og måske anskaffe det som plakat. Håber der
er en derude der kan ile til undsætning

Mvh Mads

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 03-11-04 13:06

On Wed, 3 Nov 2004 12:49:12 +0100, "Mads" <no@void.void> wrote:

>Jeg har søgt ing.dk igennem, samt googlet lidt - men desværre uden held. Jeg
>ville gerne se billedet igen - og måske anskaffe det som plakat. Håber der
>er en derude der kan ile til undsætning

Har du prøvet at spørge Ingeniøren om hjælp? De er meget flinke
mennesker

Ingeniøren A/S,
Skelbækgade 4,
1503 København V.
Tlf. 33 26 53 00.
Fax. 33 26 53 01.

Mail: webdesk@ing.dk

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 13:13

"Uffe R. B. Andersen" wrote:

> Har du prøvet at spørge Ingeniøren om hjælp? De er meget flinke
> mennesker

De er ingeniører.

mvh

Carsten Riis

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 03-11-04 13:56

On Wed, 03 Nov 2004 13:13:09 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>De er ingeniører.

Mig bekendt er flertallet af (redaktionelle) medarbejdere
journalister. De er bare så dygtige, at de kan behandle
ingeniørmæssige områder uden at falde igennem. En forespørgsel efter
en gammel artikel vil dog nok snarere blive behandlet af en sekretær.

Fra : Klaus Madsen

Dato : 04-11-04 16:18

"Mads" <no@void.void> wrote in message
> [...]
> Jeg ville gerne se billedet igen - og måske anskaffe det som plakat. Håber
> der er en derude der kan ile til undsætning

Hej Mads

En mulighed kunne være, at det er Carsten Krog der har taget billedet.
Han er ingeniør og har taget en del meget flotte ørnebilleder.
Jeg vil ikke poste hans e-mail adresse her, men du kan finde ham på her:

http://www.foto-basen.dk/?page=3&mode=showmember&id=1246

Mvh. Klaus