Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon eller olympus, olympus eller canon
Fra : Jacob

Dato : 03-11-04 09:23

Så skulle kameraet være indkredset, men nu vil jeg jo meget gerne have jeres
vurdering
af hvilket at af dem der bør købes eller sagt på en andne måde, hvilket et
af
dem får man mest for samt er der ekstra omkostninger
der ikke står. Måske lader til Powershot A85 batterierne ????

følgende er valgt:
1: Olympus MJU:300 Digital
2: Olympus MJU:400 Digital
Olympus MJU:400/300 leveres incl. Camedia Master 4.1 software, USB kabel,
TV kabel, RM-2 fjernbetjening, rem, 16MB xD Picture kort, LI-10C
batterilader,
1 stk. LI-10B Li-Ion batteri samt.

3: Canon Powershot A85

Canon Powershot A-85 leveres incl.
32 Mb CF-kort
ArcSoft foto/Video redigeringssoftware
Canon Solution software
Dansk manual
Håndledsrem
4x AA-batterier
Kabler til PC/MAC og TV

Personlige hælder jeg mest til canon men hvorfor aner jeg ikke

Mvh
Jacob

Fra : emj

Dato : 03-11-04 11:23

On Wed, 3 Nov 2004 09:23:21 +0100, "Jacob" <handy@xaker.ru> wrote:

>Personlige hælder jeg mest til canon men hvorfor aner jeg ikke

Jeg synes, du skal prøve at have både Olympus og Canon i hånden selv,
i stedet for at lade andre bestemme det for dig. Begge digier er gode
valg.
Hilsen emj

Fra : Jacob

Dato : 03-11-04 12:49

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, du skal prøve at have både Olympus og Canon i hånden selv,
> i stedet for at lade andre bestemme det for dig. Begge digier er gode
> valg.
> Hilsen emj

Jeg tager olympus 400 da den ikke er så følsom over for støv og vådt "vejr"
samt at batteriet holder i længere tid end canon gør. Bare ærgeligt at
xd-kortene er SÅ dyre :-/

Jacob

Fra : emj

Dato : 03-11-04 15:40

On Wed, 3 Nov 2004 12:49:25 +0100, "Jacob" <handy@xaker.ru> wrote:

>Bare ærgeligt at
>xd-kortene er SÅ dyre :-/
Der er meget stor prisforskel på XD kort
Det samme 256 kb XD kort, kan koste fra 489-799 kr.
Kik på www.edbpriser.dk
Hilsen emj