Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital4u.dk
Fra : TS

Dato : 03-11-04 00:50

Nogle der har handlet med digital4u.dk. Hvad er jeres erfaringer ? Er
firmaet OK ?

Thomas

Fra : rosenauer.dk

Dato : 03-11-04 08:25

> Nogle der har handlet med digital4u.dk. Hvad er jeres erfaringer ? Er
> firmaet OK ?

Har en kollega der netop har købt et Ixus 500 der uden problemer.. det er et
stykke tid siden jeg selv har købt noget - men også dengang, uden
problemer..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-04 08:49

"TS" <ts@ts.dk> wrote in message
> Nogle der har handlet med digital4u.dk. Hvad er jeres erfaringer ? Er
> firmaet OK ?
>
> Thomas

Ingen probs overhovedet. Fik mit kam efter 5 dage - som skrevet på deres
hjemmeside. Du skal dog være opmærksom på at der ikke følger DK manual med,
med mindre det er angivet.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 03-11-04 15:30

"TS" <ts@ts.dk> wrote in news:41881ce0$0$33743$14726298@news.sunsite.dk:

> Nogle der har handlet med digital4u.dk. Hvad er jeres erfaringer ? Er
> firmaet OK ?

Jeg har købt et NV-DS65 hos firmaet og var ganske tilfreds med den venlige
service.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 17:30

Jeg har også handlet med firmaet uden problemer
Leif

Fra : Andrew

Dato : 03-11-04 20:22

> Nogle der har handlet med digital4u.dk. Hvad er jeres erfaringer ? Er
> firmaet OK ?

Et andet alternativ er kamerahuset.dk
Handlede hos dem uden probs.
Erfaringerne er vist at medarbejderne er mere kompetente dér og du kan
opleve kameraet fysisk før køb, hvilket svjv ikke er muligt hos digital4u

Mvh Anders

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-04 21:02

> opleve kameraet fysisk før køb, hvilket svjv ikke er muligt hos digital4u

Er du sikker på det? På deres hjemmeside ser det da ud til at være en alm
butik?!?!?!

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Jack

Dato : 03-11-04 21:46

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på det? På deres hjemmeside ser det da ud til at være en alm
> butik?!?!?!

Ja, og deres åbningstider er 10-17 man til fredag og varene kan bestilles på
nettet og så afhentes.
Ligger iøvrigt meget tæt på OTTO DUBORG og PÖTCH

Fra : Pico

Dato : 03-11-04 22:46

Jack wrote:
> [...]
> bestilles på nettet og så afhentes.
> Ligger iøvrigt meget tæt på OTTO DUBORG og PÖTCH
Skal vi så langt væk hvad med:
DIGITAL4u.dk ApS Falkoner Alle 39 2000 Frederiksberg Tlf.:
70201345 Fax.: 35369388
Pico

Fra : Palle

Dato : 03-11-04 23:00

"Jack" <jhjelholt@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> nettet og så afhentes.
> Ligger iøvrigt meget tæt på OTTO DUBORG og PÖTCH

Hvornår er Duborg og Pötch flyttet til Falkonér Allé på Frederiksberg?

Fra : Doodley

Dato : 04-11-04 23:54

> på
> >
> Hvornår er Duborg og Pötch flyttet til Falkonér Allé på Frederiksberg?

Det er de heller ikke - det er digital4u der er flyttet ned på den anden
side af Padborg - og hedder d4you.

Mvh Jan Petersen, der lige har hentet et D70 dernede

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-11-04 10:31

"Doodley" <test@test.dk> wrote:

>bestilles

>Det er de heller ikke - det er digital4u der er flyttet ned på den anden
>side af Padborg - og hedder d4you.

Nej, de er ikke flyttet nogen steder. De har åbnet en ekstra forretning
i Tyskland. Hvis du også havde læst overskriften ville du have set, at
der henvisen til digital4u.dk - bemærk .dk!

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-11-04 10:45

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> wrote:

> [...]

Jeg købte mit D70 hos dem. Det fik problemer, så jeg indleverede til
rep. Den sag gik der kuk i. Efter 2½ måned og en del skriveri, hvor jeg
ikke fik noget svar. Kom der hul på bylden. Tony (ejeren) virkede meget
flov over sagens forløb. Jeg fik et andet kamera og 500 kr i afslag. Så
jeg tror nok, jeg tør købe der igen. Vær opmærksom på, at de ikke får
deres Nikon udstyr via den danske agent DFA.

>Et andet alternativ er kamerahuset.dk
>Handlede hos dem uden probs.
>Erfaringerne er vist at medarbejderne er mere kompetente dér og du kan
>opleve kameraet fysisk før køb, hvilket svjv ikke er muligt hos digital4u

Hvis de har det hjemme, er der ikke noget problem. Men deres lager er
begrænset.

Peter