Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kameler er nemme at fotografere
Fra : H Aaen

Dato : 02-11-04 21:13

Hej alle

Jeg har opdateret min hjemmeside med et par billeder af kameler. Cirkus var
i byen og kamelerne fik lidt frisk luft i en indhejning. Kamelerne er nemme
at fotografere fordi de knapt nok bevæger sig, højst gumler de lidt.

http://www.henrikaaen.dk/coppermine/displayimage.php?pos=-83
http://www.henrikaaen.dk/coppermine/displayimage.php?pos=-82
http://www.henrikaaen.dk/coppermine/displayimage.php?pos=-81

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Erik W.

Dato : 02-11-04 21:28

"H Aaen" skrev i news:4187ea55$0$21043$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> Kamelerne er nemme at fotografere fordi de
> knapt nok bevæger sig, højst gumler de lidt.

Ja det kan vi lide, vi gider sgu ikke fægte rundt med objektivet som
sindsyge. Gode billeder, men jeg synes at det er rigtigt vigtigt at der er
lys i øjnene på de dyr man fotograferer, især når det er portrætter uden
action. Jeg ssynes godt at det kan betale sig at være opmærksom på det mens
man står der medmindre dyret kommer blæsende forbi med 60 kilometer i timen.

Mvh Erik