Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hp 735
Fra : Hanne Albertsen

Dato : 02-11-04 20:01

Er der nogen der ved om et HP 735 photosmart virker med et 512 mb kort ???

Der står i manualen at det er testet med et 128 mb, men at sansynligvis
virker med et større, men for egen risiko

Mvh Peter Albertsen

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 02-11-04 20:20

"Hanne Albertsen" <h-p@oncable.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der står i manualen at det er testet med et 128 mb, men at sansynligvis
> virker med et større, men for egen risiko

Hvis et nyt kamera skriver at det er for egen regning at bruge et 512mb
kort, skulle du måske overveje at købe et andet kamera. Der kan ikke være
mange billeder på et 128, hvis du tager dem i en fornuftig opløsning.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Esben

Dato : 03-11-04 10:37

"Hanne Albertsen" <h-p@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der står i manualen at det er testet med et 128 mb, men at sansynligvis
> virker med et større, men for egen risiko

Det virker med Kingston 256MB ved jeg - under alle omstændigheder er det nok
en god idé at opgradere firmawaren først, hvis der ikke sidder den nyeste i
allerede.

--
Esben