Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotomesse....
Fra : Michael Larsen

Dato : 01-11-04 08:57

Hej..

Er der nogle der har hørt om den fotomesse som finder sted Fredag d.
5/11 og Lørdag den 6/11 i City2 i Høje Tåstrup ?
Jeg kan ikke finde noget skriveri om den, og jeg er lidt usikker på om
det det kan svare sig, at tage turen fra Fyns Land...

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 01-11-04 09:19

Michael Larsen wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke finde noget skriveri om den, og jeg er lidt usikker på om
> det det kan svare sig, at tage turen fra Fyns Land...

Det er Bingo Foto der arrangerer.

M.v.h
Niels

Fra : Søren Blom

Dato : 01-11-04 11:05

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev

> Det er Bingo Foto der arrangerer.

Ergo er det bare en gang slagsgas, som jeg personligt tvivler meget på er
vær at tage fra Fyn for at se.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Palle

Dato : 01-11-04 13:32

> "Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev

> Ergo er det bare en gang slagsgas, som jeg personligt tvivler meget på er
> vær at tage fra Fyn for at se.

Enig. Noget tilsvarende, dog også med Merlin og Fona, har netop været i
Kongens Lyngby. Intet bevendt...

Fra : Kell Christensen

Dato : 01-11-04 14:20

Palle <hother.papgaard@liam.dz> wrote:

> Enig. Noget tilsvarende, dog også med Merlin og Fona, har netop været i
> Kongens Lyngby. Intet bevendt...

Hej

Jeg har lige lavet et opkald til Mr. Bingo.
Jeg fik at vide at det er City2 der afholder messen.
De forsk. importører vil være til stede med div. tilbud.
F.eks. Nikon: D70+18-70+70-300, kr. 10.999

Uden ansvar - kun hvad jeg fik at vide i røret.

Kell

Fra : Michael Larsen

Dato : 02-11-04 07:55

4200slet@c.dk (Kell Christensen) wrote in message news:<1gmksvl.j4860b17h75baN%4200slet@c.dk>...

> [...]
> F.eks. Nikon: D70+18-70+70-300, kr. 10.999
>
> Uden ansvar - kun hvad jeg fik at vide i røret.

Tak for alle tilbagemeldingerne....
Jeg tror jeg gemmer den tur til en anden god gang

MVH
Michael Larsen