Finger i røven
Fra : DJ

Dato : 16-05-01 16:06

Hej, jeg kan godt li' at min kæreste sutter pik på mig mens hun stikker en
finger op i røven på mig.... er det et tegn på at jeg har lyst til at blive
bollet af en anden fyr eller hvad? Jeg er 100 % hetro.......

DJ

Fra : Sott

Dato : 16-05-01 16:34

Hej DJ :0) (Og velkommen)

"DJ" <mads.haugaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
blive
> bollet af en anden fyr eller hvad? Jeg er 100 % hetro.......

Det er vel bare tegn på, at du står ved, hvad der er dejligt for dig.
Analstimulation er (synes jeg) bare så lækkert, hvorfor skulle det så være
forbeholdt kvinder og homoseksuelle *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : DJ

Dato : 16-05-01 16:52

Tusind tak for velkomsten! =)

Jeg læste et sted, kan ikke huske..det var vist det nye kvinde magasin (navn
er glemt), hvor der stod at mænd faktisk blev meret stimuleret end kvinder
af at få den bag i/blive nusset i og omkring hullet!! Om det er rigtigt at
vi mænd syntes bedre om det end kvinder kan jeg klart ikke svare på, men jeg
syntes det er dejligt og vildt erotisk....

jeg læste osse lige dine svar på Ekstremt Anal Fikseret!! =)

Analiske hilsner
DJ

Fra : Tomas O.

Dato : 08-06-01 06:35

"DJ" <mads.haugaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:0jxM6.802$Zv.112621@news101.telia.com...

Hej DJ

> [...]
> vi mænd syntes bedre om det end kvinder kan jeg klart ikke svare på, men jeg
> syntes det er dejligt og vildt erotisk....

Prostatakirtlen sidder lige der og den giver mange mænd nydelse. Jeg
er en af undtagelserne .. eller.. hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-05-01 20:10

DJ wrote:

> Hej, jeg kan godt li' at min kæreste sutter pik på mig mens hun stikker en
> finger op i røven på mig.... er det et tegn på at jeg har lyst til at blive
> bollet af en anden fyr eller hvad? Jeg er 100 % hetro.......

Nej. Eftersom du er af hankøn, så defineres din seksuelle orientering
ud fra hvad for en slags partnerudseende du tænder på. Og det drejer
sig formodentlig om kurver, bryster, feminin ansigtsform og ikke for
voldsom kropsbehåring. Ergo er du "frikendt"

Jeg ved ikke hvordan man definerer en kvindes seksuelle orientering,
eller om kvinder overhovedet har sådan en. Men for os mænd er det
altså pærelet at hitte rede i.

--
Peter Knutsen

Fra : Hanne L

Dato : 17-05-01 23:39

Peter Knutsen skrev i en meddelelse news:3B02D09A.54E64BEA@knutsen.dk...

Hej DJ og Peter

> [...]

Jeg har kendt indtil flere ligeså erklærede heterofyre som du, som
elskede en finger bagi. Om du af den grund skulle få lyst til at
prøve at blive bollet af en fyr, kan kun du svare på. Det gør dig
jo ikke automatisk til bøsse, men enten til en nysgerrig hetero,
som tør følge sine lyster, eller måske til en erkendelse af, at du er
biseksuel.

> [...]
> sig formodentlig om kurver, bryster, feminin ansigtsform og ikke for
> voldsom kropsbehåring. Ergo er du "frikendt"

Altså Peter, jeg er uenig med dig igen-igen.
Min kæreste tænder på min røv, min smalle talje, mine bryster,
ja hele mit kvindelige udseende. Han tænder ikke på mænds
udseende overhovedet, men elsker at blive bollet af dem og
slikke dem. Han er biseksuel.

Jeg kigger hæmningsløst efter mænd, tænder på mange ting
ved dem, forskelligt fra mand til mand. Det kan være en dejlig
røv, varme øjne, gode hænder elller........ you name it.
Men jeg er også begyndt at kigge efter kvinder. Jeg elsker deres
bryster og kunne godt tænke mig at røre ved dem. Men har aldrig
prøvet det...... endnu *S*, men har så sandelig tænkt mig at
opleve det i dette liv.
Er jeg så heteroseksuel eller biseksuel?
Jeg er ligeglad *S*, bare det er til fornøjelse for begge parter.
Og indtil nu er det i hvert fald en stor fornøjelse at kigge efter
kvinder sammen med min kæreste.

> Jeg ved ikke hvordan man definerer en kvindes seksuelle orientering,
> eller om kvinder overhovedet har sådan en. Men for os mænd er det
> altså pærelet at hitte rede i.

Hvis man altså bekender sig til din teori.
Selvfølgelig har kvinder en seksuel orientering. Vi er sgu da ikke
intetkønsvæsener.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Nynne

Dato : 18-05-01 07:30

Hej Hanne

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> Men jeg er også begyndt at kigge efter kvinder.

Samme her *S*. Det er mest dejlige modne, feminine kvinder, der tiltrækker
min opmærksomhed. Men de skal have det dér særlige udefinerbare glimt i
øjnene *Gør mig blød..SS*. Har det en sjælden gang være en på min egen
alder, har "glimtet" været det afgørende og ikke så meget "kroppen".

Jeg elsker deres
> bryster og kunne godt tænke mig at røre ved dem.

Ummm, det kan jeg god forstå. Jeg er ikke så meget til store bryster, men
sådan et par dejlige små bryster, hvor man får lov at lade sin tunge lege og
mærke vorten blive hård...slår alt *BEG*... Bliver næsten helt opstemt ved
tanken *SS*.

Men har aldrig
> prøvet det...... endnu *S*, men har så sandelig tænkt mig at
> opleve det i dette liv.

Du har noget at glæde dig til *S*. En dejlig ophidset kvinde, der hvisker
alle dine mest liderlige drømme ind i øret på dig.....og tilbyder at udleve
dem med dig *Støn*.
Nå, ja....jeg er mest til blid sex, men I finder jo nok ud af det alligevel
*GGG*.

> Er jeg så heteroseksuel eller biseksuel?

Godt spørgsmål!? Stiller det tit.......

> Jeg er ligeglad *S*,

Forsøger at være det.

bare det er til fornøjelse for begge parter.
> Og indtil nu er det i hvert fald en stor fornøjelse at kigge efter
> kvinder sammen med min kæreste.

Ganske enig! Og noget så afsindig ophidsende =)

Nynne

Fra : Hanne L

Dato : 19-05-01 02:53

Nynne skrev i en meddelelse news:9e2fbp$qf7$1@news.inet.tele.dk...

Hej Nynne

> [...]
> øjnene *Gør mig blød..SS*. Har det en sjælden gang være en på min egen
> alder, har "glimtet" været det afgørende og ikke så meget "kroppen".

Det er også udstrålingen og kommunikationen mellem os, som
er det vigtigste for mig *S*. Hvad er "din egen alder"?

> [...]
og
> mærke vorten blive hård...slår alt *BEG*... Bliver næsten helt opstemt ved

Forestillingsevnen er god at have *S*.

> [...]
udleve
> dem med dig *Støn*.
> Nå, ja....jeg er mest til blid sex, men I finder jo nok ud af det

Jeg er skam til begge dele *SSS*. Jeg dyrker ikke SM 24 timer
i døgnet, men elsker den blide, langsomme sex, hvor samspillet
drejer sig om at kigge hinanden ind i øjnene, at kæle og elske på
ganske almindelig vis.

> Ganske enig! Og noget så afsindig ophidsende =)

Skal jeg forstå det sådan, at det gør du også med din mandlige
kæreste? Vi klæder ofte kvinderne af med øjnene, mens vi
"skændes" om, hvem der skulle have lov, hvis det det blev til
virkelighed *GGG*.

Mange hlsner
Hanne L

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-05-01 08:57

Peter Knutsen wrote:

> Jeg ved ikke hvordan man definerer en kvindes seksuelle
> orientering, .....

Okay Peter.... la os så tage den fra starten (eller som englænderne
siger: back to basics)

Med udgangspunkt i det du skriver:
Hvis en mand kun tænder på personer med et lige cpr-nummer (med alt
hvad det indebærer af beskrivelser af kroppen, psyke og helhed) og
dermed er hetreo.

Hvordan tror du så det er når en kvinde kun tænder på personer med
ulige cpr.nummer (med alt hvad det indebærer af kroppen, psyke og
helhed)..... Hvad mon kvindens seksuelle orientering er?
Der er tre muligheder: hetreo, bi og homo. (hint: der er ordet /kun/
i ovenstående sætning).

Du kan sikkert godt selv fortsætte kombinationer af bi- og
homoseksualitet.
Men hvis du har vanskeligheder, så vil jeg da gerne hjælpe dig lidt.
men jeg kan røbe, at det bare er at supplere og ændre en smule
ovenstående sætninger.
Det er ikke så svært.

> .....eller om kvinder overhovedet har sådan en.

Nu ved jeg næsten ikke om jeg skal grine, græde eller bare have
medlidenhed med dig.

Selvfølgelig har den enkelte kvinde en seksuel orientering.

Hvordan i hele hulen kan du bare tænke, at kvinder ikke har en seksuel
orientering???????

Jeg undres.

> Men for os mænd er det
> altså pærelet at hitte rede i.

Tjo, med hensyn til seksuel orientering er det vel ligeså svært for
nogen individer at finde ud af det, som det for andre er let at finde
ud af det. Og det uanset køn.

Vi havde jo her i gruppen en ung mand, der først fortalte om, at
homoseksualitet er noget meget fremmed for ham. Og at han slet ikke
kunne tænde på en mand. Og et par måneder efter, så gav han vist
udtryk for det modsatte.
Ikke at jeg kender manden, men jeg vil tro, at den seksuelle
orientering ikke var "pærelet" for ham at hitte rede i.

Der er nogen som ikke er afklaret. Og for dem er det ikke "pærelet",
snarere tværtimod.

Seksuel orientering er altså ikke noget man kan sætte op i en
naturvidenskabelig/matematisk formel og komme med en entydig
definition at sådan må det være for alle mennesker.
Det kan være, at man selv er afklaret om sin seksualitet, men man kan
ikke "bare" fortælle andre, at det "pærelet".
Det er er det jo ik, ellers ville sex jo ikke blive diskuteret så
meget.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine