Mumiy Troll
Fra : Allan Ploug

Dato : 16-05-01 16:07

Hej...

Måske jeg bare har overset det, men jeg synes ikke at have set kommentarer,
til det rusiske bidrag til Melodigrandprix'et, her i gruppen?!?

Da jeg og en kammerat havde hørt halvdelen, småsvinede jeg den til, mens han
mente den måske var ok....og da den var færdig, vidste jeg ikke helt hvad
jeg skulle mene, så jeg hentede den på
http://www.eurosong.de/2001/2001rus.html ....og nu er jeg sgu blevet helt
vild med den....hvad mener I? (jeg tager ikke stilling til, om den passer
ind i grandprix'et, kun hvad jeg mener om sangen isoleret set!)

/Allan

Fra : Esben

Dato : 16-05-01 21:18

"Allan Ploug" <ploug@dak.k64.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vild med den....hvad mener I? (jeg tager ikke stilling til, om den passer
> ind i grandprix'et, kun hvad jeg mener om sangen isoleret set!)

Det er da glamrock-revival for alle pengene. Det var den eneste sang i grand
prix'et jeg kunne finde på at tænde for selv.

--

Esben

Fra : Uffe Holst

Dato : 16-05-01 23:04

In an article of 16 May 2001 Allan Ploug wrote:

> Måske jeg bare har overset det, men jeg synes ikke at have set kommentarer,
> til det rusiske bidrag til Melodigrandprix'et, her i gruppen?!?

Jeg hørte halvdelen af MGP'et i radioen, og så skruede jeg væk, for det gad
jeg ikke bruge mere af min tid på. Men jeg hørte den russiske, og det var
da helt bestemt noget af det mere interessante og knap så kedelige som alt
det andet, der hidtil var blevet spillet. Jeg tror også, at sangen ville
have været noget bedre, såfremt sangeren havde sunget på et sprog, som han
beherskede lidt bedre.

Det er trods alt en MGP-sang, men det kunne sikkert være interessant at
kigge nærmere på nogen af deres andre produktioner...

--
Uffe Holst

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 17-05-01 10:08

>Det er trods alt en MGP-sang, men det kunne sikkert være interessant at
kigge nærmere på nogen af deres andre produktioner...

--
Uffe Holst<

Kig på www.mumiytroll.com

Interessant og flot side med lidt af hver (også mp3)
Husk at vælge engelsk

M.v.h.
Gorm Johnsen

Fra : Uffe Christensen

Dato : 19-05-01 01:52

> Hej...
>
> Måske jeg bare har overset det, men jeg synes ikke at have set
kommentarer,
> til det rusiske bidrag til Melodigrandprix'et, her i gruppen?!?

Jamen, det var da klart den mest interssante sang den aften... Måske fordi
den ikke leflede for den der laveste Grand Prix-nævner, der får det meste
til at lyde bevidstløst ens...

UffeC

Fra : krismo

Dato : 09-08-01 13:39

Hejsa...!

Nu har Gorm jo været så flink at skrive MT's hp adresse... Så jeg synes
i skulle drøne der ind (hvis i da ikke allerede har været der....?) og
høre noget mere af MTs musik... For det er da nok lige det fedeste
band..! Og jo flere vi er der kan li dem jo hurtige får jeg mulighed for
at smutte ned i Merlin og købe deres CDer ;)
Og i kunne jo goså besøge min hp, hæhæ www.mumiytroll.subnet.dk :)

VH
Kristine

http://www.kandu.dk/