Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak 7590 vs. Fuji S5500
Fra : AHB

Dato : 30-10-04 22:33

Hej Gruppe

Jeg er absolut ikke amatørfotograf eller lignende og har derfor intet
forstand på kamerarer. Jeg skal bruge et kamera til familiefotos osv. Jeg
vil minimum have 10Xzoom da jeg er vant til dette fra mit videokamera, som
kun tager gode dig.billeder i supersolskin.

Jeg har set mig lun på de to nævnte kamerarer bla. pga. prisen. Er der nogle
af jer der vil dele deres erfaringer og give et enkelt råd med på vejen vil
jeg blive meget glad.

mvh. Anders

Fra : Jan Holm

Dato : 02-11-04 01:14

AHB wrote:
> Jeg har set mig lun på de to nævnte kamerarer bla. pga. prisen. Er
> der nogle af jer der vil dele deres erfaringer og give et enkelt råd
> med på vejen vil jeg blive meget glad.
> mvh. Anders

Hej Anders

Jeg er også ret vild med det kamera ud fra hvad jeg kan læse og
se. Tjeck http://www.imaging-resource.com/PRODS/DX7590/DX75A.HTM

Mvh
Jan Holm

Fra : AHB

Dato : 02-11-04 21:44

Ja, det ser fint ud. Har fundet ud af at hensynet til en større LCD-skærm
(2.2") vejer tungest og derfor tager jeg KOdaken - tak for hjælpen.

Mvh.
Anders

Fra : Jan Holm

Dato : 03-11-04 16:20

"AHB" <jorgenhjortingREMOVETHIS@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det ser fint ud. Har fundet ud af at hensynet til en større LCD-skærm
> (2.2") vejer tungest og derfor tager jeg KOdaken - tak for hjælpen.

Jeg har nu fået kolde fødder med det kodak camera. Stor LCD
har lille prioritet her. Derimod er jeg ikke vild med kodak's video
som kun kører 15fps, og jeg er også lidt bange for manglende
stabilisator.

Den jeg hælder til nu er Panasonic Lumix DMC-FZ3.
http://www.dcresource.com/reviews/panasonic/dmc_fz3-review/index.shtml

Det har en lille skærm, men selve kameraet er også meget lille
hvilket jeg også godt kan li. 30fps video 12X zoom og stabilisator.
Plus den har også manuel focus som kodak mangler.

Mvh
Jan Holm