Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP scanner
Fra : Battlefield´s

Dato : 30-10-04 16:34

Hej
Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe, jeg synes ikke at jeg kan finde
nogen anden der passer til mit spørgsmål.
Vi har netop købt en HP scanjet 3770 scanner, men......
Når vi forsøger at installere den får vi bare denne meddelelse:
"Error 1311 Source not found E:\hpsw\setup\director\director.cab "
Hvad pokker gør vi?
Vi kan ikke få support fra HP før mandag.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-10-04 16:49

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Når vi forsøger at installere den får vi bare denne meddelelse:
> "Error 1311 Source not found E:\hpsw\setup\director\director.cab "
> Hvad pokker gør vi?

ved ikke, men jeg har tidligere fået hjælp til installering af nye dimser i
news.dk.edb

Bo //

Fra : Richard

Dato : 30-10-04 18:56

Battlefield´s wrote:

> Når vi forsøger at installere den får vi bare denne meddelelse:
> "Error 1311 Source not found E:\hpsw\setup\director\director.cab "
> Hvad pokker gør vi?
> Vi kan ikke få support fra HP før mandag.

Nej, de sover vel også i week-enden - anyway, nu du har spurgt her
og ikke i en pc-gruppe, går ud fra, at det er på en pc med Windows: Prøv
at finde filen director.cab på installations-cd'en hhv. i den fil, du
installerer fra, og kopier den ind i mappen E:\hpsw\setup\director -
findes mappen ikke i forvejen, må du lave den - har du ikke noget
E-drev, må du definere en mappe på et af de andre drev som drev E: og så
oprette mappen der

For at lede efter en fil på cd-rom'en eller i installationsfilen og
pakke den ud, skal du muligvis bruge et bestemt udpakkeprogram som
PKUNzip el.lign. eller evt. M$' Cabviewer fra PowerToys for den
Win-version, du nu har. Prøv dig frem eller åbn installationsfilen i en
binær editor, navnet på pakketypen står er ofte indikeret i starten af
filen fx PKzip oiwqe niwe i iwe etc.

Håber du er med - HP Invent / Microsoft Works - hmmmm...
- ellers slet scannerinstallationen, genstart pc'en og prøv en gang til

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Battlefield´s

Dato : 31-10-04 11:10

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Håber du er med - HP Invent / Microsoft Works - hmmmm...
> - ellers slet scannerinstallationen, genstart pc'en og prøv en gang til

Hej
Nu virker den
Vi kopierede CD´erne over på pc´en.
Tak for hjælpen.
Hilsen Vibeke, der nu vil scanne sine gamle dias.

---