Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Casio Expro 600 - godt/dårligt ?
Fra : Samsara

Dato : 30-10-04 16:19

Hej'sa

Jeg er en ren amatør, som godt vil have mig et digi-
talkamera, som bl.a. kan zoome.

De krav jeg stiller til mit nye kamera er, at det skal
kunne zoome, optage videoklip og være hurtigt klar
til at tage det næste billede. Det skal selvfølgelig også
kunne levere nogle skarpe billeder.

Jeg har lige set et tilbud i Merlin på et Casio Expro 600
til kr. 3.999,00 (nedsat med kr. 2.000 - skriver de).

I steksten står:
"Expro600/132896 Med Canon Ex Pro 600 får du et af
de hurtigste digitalkameraer på markedet. Du kan f.eks.
skyde op til 3 billeder i sekundet - og det endda uden at
miste skarpheden. Kameraet er nemlig også udstyret
med HighSpeed autofokus, der virker ved selv meget
hurtige bevægelser".

Specifikationerne er: 6 mio pixels, 4 x optisk zoom,
4 x digital zoom, 2" LCD og movie.

Er der nogen som kender til kameraet og evt. kan sige
god for det (eller det modsatte) ?

Jeg har fundet kameraet på nettet, men jeg ikke rigtigt
fået noget ud af det, da jeg ikke har forstand på det.

Link http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91869

På forhånd tak.

Venligst
Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 21:59

"Samsara" skrev i en meddelelse

> Jeg har lige set et tilbud i Merlin på et Casio Expro 600
> til kr. 3.999,00 (nedsat med kr. 2.000 - skriver de).

Jeg tror ikke lige Casio er et af de mest kendte mærker indenfor foto.

Et mere sikker køb til den pris kunne være:
Canon Powershot S1 IS
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=81439 10 x zoom

eller dette
Canon Powershot G5

der er sikkert andre der har nogle gode ideer til den pris.

Det eneste jeg kender til Casio, det er noget med orgler, lommeregner eller
musikanlæg.

--
mvh kajo

Fra : Samsara

Dato : 30-10-04 22:26

Ups ... Jeg glemte lige en vigtig ting; kameraet må
ikke være ret stort.

I dette tilfælde gælder - jo mindre, jo bedre.

Venligst
Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 22:49

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Ups ... Jeg glemte lige en vigtig ting; kameraet må
> ikke være ret stort.
>
> I dette tilfælde gælder - jo mindre, jo bedre.

Så er dette måske noget
http://www.gadgets.dk/ecommerce-products/view?product_id=48835

eller mere seriøst
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=6&Parent=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=ixus&Direction315=2&Sorted315=&Direction167=2&Sorted167=&Direction262=2&Sorted262=&Direction157=0&Sorted157=&Direction200=2&Sorted200=&Equal270=&Equal199=&Direction258=2&Sorted258=&Equal202=&Submit.x=24&Submit.y=5

--
mvh kajo

Fra : Kristian Amby

Dato : 31-10-04 09:56

Til disse krav vil jeg ikke vær i tvivl:

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/sony_dscw1.asp

Jeg mener, det koster omkring 3500 incl taske., og det tager
kanon-billeder. Den er lynhurtigt og har en skærm på 2½"; og den kan
sis i sollys. Med den størrelse er det er næsten som at være i
biograf.

Mvh
Kristian Amby