Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor finder jeg
Fra : J

Dato : 27-10-04 22:13

et program til at lave et fotoshow til at brænde ned på en CD, således at
man kan vise sine billeder frem på en lidt sjov og præsentabel måde. Jeg har
lavet en foto cd med det program der fulgte med mit HP kamera, men der er
billederne bare små inde i midten af skærmen, og jeg kan ikke lave full
screen....
Jeg har købt et program der hedder Pictures to CD and DVD, det er i og for
sig meget godt, men det er på engelsk, og jeg vil så gerne have et på dansk.
Det er også et meget dårligt program, på den måde, at det tit lukker ned
midt i det hele. Jeg kan heller ikke hente små videosekvenser ind - for når
jeg prøver på det, så lukker programmet.

Er der nogen af Jer der kender et godt program, man skal kunne lave sjove
overgange mellem billederne, indsætte tekst o.s.v.

hilsen Jette

Fra : tlf:20682620

Dato : 27-10-04 10:48

Jeg bruger ProShow Gold med stor succes. Du kan downloade en 30 dages prøve
version.... - Men det er på engelsk.

--Michael