Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor får man lavet rammer til
Fra : Nenad

Dato : 27-10-04 22:11

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en ramme i størrelserne 2m *
50cm.
Den type jeg efterlyser, er noget i glas med aluminiums ramme rund om.
Det er nogle bryllups billeder som jeg skal have op på en væg.

De priser jeg har fået ved at ringe rundt i byen (København-Lyngby) er
det samme som bryllup(næsten).

Hvor kan man få lavet noget til fornuftig penge og god kvalitet?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Michael Jensen

Dato : 28-10-04 00:48

"Nenad" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det samme som bryllup(næsten).
>
> Hvor kan man få lavet noget til fornuftig penge og god kvalitet?

Prøv Rammeplakaten på Frederiksberg...

/Michael

Fra : Nenad

Dato : 31-10-04 12:11