Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PIXMA
Fra : OCB

Dato : 26-10-04 16:54

Hej gruppe.

Jeg overvejer pt. at erhverve mig en Canon PIXMA fotoprinter. I denne
forbindelse vil jeg lige høre om der er nogle af jer derude, som evt har en
sådan og hvad jeres vurderinger er mht kvalitet. Jeg har kig på IP5000 og
IP8500.

Mvh
Ole C. Boesen

Fra : Mads

Dato : 26-10-04 21:51

On Tue, 26 Oct 2004 17:54:00 +0200, "OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk>
wrote:

> [...]
>sådan og hvad jeres vurderinger er mht kvalitet. Jeg har kig på IP5000 og

Pixma'en er blevet diskuteret meget her i gruppen de sidste
par uger, så kig lidt tilbage i gruppen.

Men ellers kan jeg da varmt anbefale den. Jeg har selv lige
købt en Pixma 4000 og den printer virkelig flot.

mvh Mads

Fra : Pico

Dato : 27-10-04 10:01

OCB wrote:
> [...]
> forbindelse vil jeg lige høre om der er nogle af jer derude, som evt
> har en sådan og hvad jeres vurderinger er mht kvalitet. Jeg har kig

Prøv at se news:2u5cpeF26btutU1@uni-berlin.de og tråden den er i.
Pico

Fra : Manden

Dato : 31-10-04 16:44

"OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en sådan og hvad jeres vurderinger er mht kvalitet. Jeg har kig på IP5000

Jeg har selv købt mig en Canon PIXMA IP5000, og jeg kan kun sige at den er
fantastisk. Super kvalitet og knivskarpe print. Jeg er ovenud tilfreds med
den, og så har den jo dobbelt så mange DPI som de fleste andre modeller

Mvh Kristian