Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow
Fra : Leif Elsborg

Dato : 26-10-04 16:48

Hej

Jeg er igang med at se på hvilke muligheder man har for at lave slideshows
vha. en computer.

Der skal helst være mulighed for at lave overgange, samt tilføje lyd.

Er der nogle som har forslag til, hvilke programmer der kan anvendes ?

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk
Leif@NOSPAMelsborg1.dk (husk fjern NOSPAM)

Fra : David Bust

Dato : 26-10-04 18:01

Lyder til mig at det eneste rigtige program er ProShow Gold
Det kan hentes her http://www.photodex.com/products/proshow/

Håber det virker for dig.

Mvh
David
http://wost.dk

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 27-10-04 07:15

"Leif Elsborg" <leif@NOSPAMelsborg1.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der skal helst være mulighed for at lave overgange, samt tilføje lyd.
>
> Er der nogle som har forslag til, hvilke programmer der kan anvendes ?

Hej Leif

Jeg kan også kun anbefale Proshow Gold.

Nemt at arbejde med. Har en masse funktioner og så koster det ikke meget
(ca. 430 Dkr). Du kan altid dównloade en demoversion og teste.

VH
Per