Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dato og tid på billede
Fra : Johnny

Dato : 26-10-04 10:38

Jeg har brug for at få dato og tid billedet er taget, på billedet.
Kan man gøre det på en eller anden smart måde, andet end sidde og skrive det
manuelt på hvert billede ?
Jeg har adgang til både Photoshop Elements og Photoshop CS.
Jeg håber meget at der er nogen der kan hjælpe mig...
På forhånd tak...
Mvh Johnny

Fra : HKJ

Dato : 26-10-04 10:56

"Johnny" <jgj@FJERNDETTEedb.dk> wrote in message
> Jeg har brug for at få dato og tid billedet er taget, på billedet.
> Kan man gøre det på en eller anden smart måde, andet end sidde og skrive
det
> manuelt på hvert billede ?

Prøv http://www.irfanview.com/

Vælg batch conversion, advanced, add overlay text. Husk at checke "Help".

Fra : Johnny

Dato : 26-10-04 11:27

Totalt suverænt !!!!
Det var lige præcis DET jeg manglede )