Italiensk sigøjnerfilm ?
Fra : Jonas C. Voss

Dato : 16-05-01 15:42

Hej

Så for en 5-10 år siden en ret morsom italiensk film der omhandler en
sigøjnerfamilie fra Napoli. Hovedrollen i har faren, som er temmelig
morsom. Jeg prøver at finde ud af hvad den hed, kan det passe den hed
"grimme dumme og beskidte"?
Ved godt jeg ikke har så meget info om den, men håber stadig nogle kan
hjælpe mig

--
MVH Jonas

Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
- Steven Wright

Fra : Lars Josephsen

Dato : 16-05-01 18:11

SCRATCHTHISjc@voss.tf (Jonas C. Voss) writes:

> [...]
> "grimme dumme og beskidte"?
> Ved godt jeg ikke har så meget info om den, men håber stadig nogle kan

IMDB er din ven.
Efter 10 sekunders søgning på IMDB fandt jeg denne her "Brutti sporchi
e cattivi" (1976) med den engelske titel "Ugly, Dirty and Bad":
http://us.imdb.com/Title?0074252

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 16-05-01 20:05

Lars Josephsen <blade@dina.kvl.dk> wrote:

> [...]
> Efter 10 sekunders søgning på IMDB fandt jeg denne her "Brutti sporchi
> e cattivi" (1976) med den engelske titel "Ugly, Dirty and Bad":

Damn, jeg søgte både på ugly, brutti, dirty og lidt flere, men mine øjne
må ha' forrådt mig. Tak for hjælpen