Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Firmware 1.0.2 kontra 1.0.5 - Canon 20D
Fra : Bjarne Haug

Dato : 25-10-04 16:31

Er der nogen der kan fortælle mig forskellen for ovennævnte firmwares?

vh
Bjarne
photonet.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 25-10-04 16:54

Bjarne Haug wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig forskellen for ovennævnte firmwares?

Der er rettet en fejl hvor kameraet kunne finde på at gå i hårdknude ved
objektivskift. Endvidere øget stabilitet ved brug af visse CF-kort.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Bjarne Haug

Dato : 25-10-04 16:56

Super, tak for det