Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hp r707
Fra : rkk

Dato : 22-10-04 08:39

Hej
Er der nogen der har nogle erfaringer med HP r707 !? - som de vil dele med
mig

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 22-10-04 09:20

Ikke andet end gode erfaringer, men du kan læse mere her:
http://www.dpreview.com/reviews/hpr707/

Kurt

Fra : Rune

Dato : 22-10-04 11:36

Det må gerne være egne praktiske personlige erfaringer, da jeg har læst
mængder af tests etc.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-10-04 14:07

On Fri, 22 Oct 2004 12:36:23 +0200, "Rune" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Det må gerne være egne praktiske personlige erfaringer, da jeg har læst
>mængder af tests etc.

tests er personlige praktiske erfaringer

Fra : Ole Baun

Dato : 22-10-04 15:50

"Rune" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Det må gerne være egne praktiske personlige erfaringer, da jeg har læst
> mængder af tests etc.
>
> "rkk" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

Har du også læst dem her:

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/037_hp707_ixus5
00/

http://www.akamera.dk/art.php?artikkelid=9112

med venlig hilsen

Ole Baun (der også er en tilfreds HP R707 ejer. Det blev i øvrigt købt
(billigt) på nettet hos pixmania.com).