Nokia 8210 sælg den til mig!!
Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 15:38

Hej
Jeg har brug for en Nokia 8210.
Jeg giver gerne 800kr for den, men ikke meget mere da jeg har set den til
samme pris mange steder. Den skal selvfølgelig være i tip top stand!!
Kontakt mig hurtigst som muligt, inden jeg køber en anden.
Hvis du bor i KBH området vil jeg regne med at jeg kan hente den samme dag,
måske næste.

mvh

Nicklas W

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 15:36

Nicklas skrev:

>Jeg har brug for en Nokia 8210.

I news://dk.marked.privat.telefon.mobil har du nok større held.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 15:37

Lasse Hedegaard skrev:

>I news://dk.marked.privat.telefon.mobil har du nok større held.

Og der havde du så allerede postet...

Køb/salg hører ikke til i denne gruppe, desuden tror jeg du skal være
mere end heldig for at finde en 8210 til den pris...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 15:51

Jeg har set tre til salg til ca. den pris på dba.
Der er noget om snakken!!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 15:52

Nicklas skrev:

>Jeg har set tre til salg til ca. den pris på dba.

Så køb dem der :)

>Der er noget om snakken!!!

Tja, jeg siger stadig at så er det en ualm. god pris, måske er de
stjålne... [jeg anklager ingen her - men undrer mig over den lave
pris].

Det ændrer stadig ikke på, at dit indlæg ikke hører hjemme i denne
gruppe, og det ser ud til du ved det, da du også har postet det
rigtige sted...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 16:04

Jeg kan godt se hvad du mener og det undrer også lidt mig. Men de kan sku da
ikke være så mange forbrydere på nettet. der er jo også en flok der sælger
for 1000kr.

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 16:12

OK Hvad satan!!
Fordi jeg er sådan en venlig fyr og fordi jeg vil have den så hurtigt som
muligt.
Køber jeg nu for 1000kr. men ikke en øre mere.
Hvis du vil sælge er det nok NU!! fordi dem på dba mailer sikkert snart
tilbage.

mvh
Nicklas W

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 16:19

Nicklas skrev:

> [...]
>Køber jeg nu for 1000kr. men ikke en øre mere.
>Hvis du vil sælge er det nok NU!! fordi dem på dba mailer sikkert snart

Denne grupper er IKKE til salg - og jeg har ikke nogen telefon til
salg.

Brug venligst KUN dk.marked.privat.telefon.mobil - som du åbenbart
kender, da du også har postet deri.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 16:34

Sorry sure Lasse Hedegaard
en lille fejl herfra!

mvh
Nicklas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 16:38

Nicklas skrev:

>Sorry sure Lasse Hedegaard

Det er i orden, og jeg er ikke sur... Men du kender åbenbart begge
grupper, så nøjes da med at poste i den rigtige.

>en lille fejl herfra!

Læs meget gerne www.usenet.dk om hvordan man 'opfører' sig på usenet,
også gerne hvordan man quoter.

www.usenet.dk/netikette/quote.html

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 16:52

Det er første gang jeg bruger newsgroups og det er forsent at rette op på.
Så jeg ville blive utrolig glad hvis jeg ikke hørte mere til dig Lasse
Hedegaard

mvh
Nicklas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 16:59

Nicklas skrev:

>Det er første gang jeg bruger newsgroups og det er forsent at rette op på.

OK - det vidste jeg ikke.
Du kan finde en masse mennesker der kan lære dig hvordan usenet hænger
sammen i news://dk.velkommen

Desuden er der en masse god info på www.usenet.dk

>Så jeg ville blive utrolig glad hvis jeg ikke hørte mere til dig Lasse
>Hedegaard

Det slipper du nok desværre ikke for. Det er vist en dårlig
indstilling du kommer ind med her.

Jeg er ikke ude på at genere dig, det ville bare være så rart hvis
folk overholdte de 'regler' her er...

Jeg vidste ikke du var ny, og det er selvfølgelig i orden, at du som
ny ikke ved hvordan man 'opfører' sig. Du skal derfor ikke høre mere
fra mig omkring dette.

Velkommen til!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 16:53

Tilbage til det, det startede med.
Jeg køber en Nokia 8210 for 1000kr.

Fra : Devoted

Dato : 16-05-01 16:58

Hej Nicklas.
Lasse er ikke sur, han har venligt fortalt dig at det er den forkerte gruppe
du har postet i.
Du vil blot ikke høre på ham, men han har jo ret. Flyt nu dine indlæg til
news://dk.marked.privat.telefon.mobil så undgår vi mere diskussion i denne
tråd.

Glade hilsner...Søren.

/Søren

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 17:04

Glade Søren
Som sagt er jeg nybegynder og har ingen ide om hvordan jeg flytter/sletter
inlægende. Så glade Søren, fortæl fortæl.

mvh
Glade Nicklas!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 17:03

Nicklas skrev:

>Som sagt er jeg nybegynder og har ingen ide om hvordan jeg flytter/sletter
>inlægende.

Så start forfra. Du behøver ikke slette dine indlæg (det kan godt lade
sig gøre - men lad nu det ligge).

>Så glade Søren, fortæl fortæl.

Jeg tror du kommer med den forkerte indstilling her på usenet. Det der
ligner for mig ironi.

Tal pænt til folk, så vil vi gerne hjælpe dig.

Spørgsmål om hvordan du bruger usenet kan du bl.a. stille i
news://dk.velkommen - der er ingen dumme spørgsmål - det er en gruppe
for nye på usenet. Har du spørgsmål om hvordan du bryger din
newsreader, så brug

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 17:14

Jeg har ikke tid til dette her pis. Fortæl mig det nu ellers logger jeg mig
ud af dette sted uden at slette det.

mvh
Nicklas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 17:11

Nicklas skrev:

>Jeg har ikke tid til dette her pis.

Tal pænt.

>Fortæl mig det nu ellers logger jeg mig
>ud af dette sted uden at slette det.

Jeg er ligeglad om du sletter dine indlæg eller ej, bare du ikke
bliver ved med at opføre dig sådan - selvom du er ny.

Log du bare af... det gør ikke mig noget.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nicklas

Dato : 16-05-01 17:19

OK gutter undskyld for at forstyrrelsen men jeg smutter nu og sletter denne
newsgroup fra min samling.
Men stadig hvis der er nogen der vil sælge mig en 8210 til 1000kr. så skriv
til min mail...

mvh
Nicklas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 17:15

Nicklas skrev:

> [...]
>newsgroup fra min samling.
>Men stadig hvis der er nogen der vil sælge mig en 8210 til 1000kr. så skriv

*utroligt*...

<anekdote>
Stakkels dreng, han ville jo få meget mere respons, hvis han brugte
den rigtige gruppe...

Nu finder han aldrig ud af hvor utroligt smart usenet er, hvor mange
gode ting man kan finde, hvis man bare sørger for at bruge de rigtige
grupper, snakke pænt til folk osv...
</anekdote>

venligst,
Lasse Hedegaard