Foto
IBM760 5420
Teil 3020
hva blir der a ugens stafet..?
Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-10-04 18:38

Var det ikke noget med bevægelse og er det ikke Thomas,
der har stafetten i denne uge, hmm..-max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-10-04 19:07

> Var det ikke noget med bevægelse og er det ikke Thomas,
> der har stafetten i denne uge, hmm..-max-

Do ha' da å så trafelt, Max Den er på vej til dig, hehe

MVH
Thomas

Fra : Erik W.

Dato : 21-10-04 19:07

> Var det ikke noget med bevægelse og er det ikke Thomas,
> der har stafetten i denne uge, hmm..-max-

Det har jo været dejligt lys her i Jylland idag, så lad ham lige komme hjem
med dagens høst

Mvh Erik

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-10-04 19:37

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> "-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har jo været dejligt lys her i Jylland idag, så lad ham lige komme
> hjem
> med dagens høst
>
> Mvh Erik

Du har fat i noget der Erik, lyset var nemlig godt i eftermiddags, en skam
at jeg så havde glemt, at kameraet stod på ISO 640, tåben Thomas i aktion,
hehe

MVH
Thomas