Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot G2 CDRom
Fra : Neo

Dato : 20-10-04 14:58

Hey alle

Der skulle vel ikke være en heldig ejer af et Canon PowerShot G2 kamera her
i gruppen, som lige kunne lave et ISO af den medfølgende installations CD og
smide den i dk.binaer til mig? (Upload til FTP kan også arrangeres)

Jeg har desværre forlagt min egen CDRom og original CDRom kan tilsyneladende
ikke anskaffes via Canon.dk

Mvh Neo

Fra : Per O.

Dato : 20-10-04 15:33

Neo wrote:
> [...]
> kan også arrangeres)
>
> Jeg har desværre forlagt min egen CDRom og original CDRom kan
> tilsyneladende ikke anskaffes via Canon.dk

Det ville hjælpe hvis din mailbox var tilgængelig (det er den ikke ifølge
Hotmail)
Jeg har skrevet til adressen, og det var så det ...ingen mailbox ingen cd

Per O.

Fra : Neo

Dato : 20-10-04 15:41

> Det ville hjælpe hvis din mailbox var tilgængelig (det er den ikke ifølge
> Hotmail)
> Jeg har skrevet til adressen, og det var så det ...ingen mailbox ingen cd

Hej Per

Af hensyn til spam har jeg tilføjet "removethis" i min emailadresse.
Hvis du skal sende en email til mig skal du fjerne "removethis", altså så
der efter @ kommer til at stå hotmail.com
altså @hotmail.com.

Dog er det en pænt stor fil du forsøger at emaile! Hvis den fylder mere end
10Mb tror jeg desværre ikke at det kan lade sig gøre via email.

Mvh Neo

Fra : JS

Dato : 20-10-04 17:38

"Neo" <neo___dk@hotmail.removethis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
end
> 10Mb tror jeg desværre ikke at det kan lade sig gøre via email.

Det er vel snarere 1-2 mb når det er Hotmail!?

Fra : Neo

Dato : 20-10-04 21:03

Hej JS

> Det er vel snarere 1-2 mb når det er Hotmail!?

.... ja du har ret ... jeg har lige kontrolleret det ... hele 2Mb er til
rådighed

Mvh Neo

Fra : Per O.

Dato : 20-10-04 21:44

Neo wrote:

> [...]
>
> Dog er det en pænt stor fil du forsøger at emaile! Hvis den fylder
> mere end 10Mb tror jeg desværre ikke at det kan lade sig gøre via

Se nu havde jeg fjernet det famøse ord i din mailadresse ... jeg er ikke
helt lam i hjernen ... men det virkede altså stadig ikke ...
Jeg havde da ikke forestillet mig at maile en fil til en hotmail konto ...
du må jo tro jeg er totalt dum ! Men du havde selv foreslået at man kunne
uploade til en ftp, hvilket var hvad jeg ville spørge dig om !!!
Havde ellers tænkt mig at hjælpe, men det har jeg opgivet nu ... vil ikke
anses for at være dum i tilgift !

Per O.

Fra : Thomas Mårlund

Dato : 20-10-04 22:07

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
> [...]
> uploade til en ftp, hvilket var hvad jeg ville spørge dig om !!!
> Havde ellers tænkt mig at hjælpe, men det har jeg opgivet nu ... vil ikke

Der var godt nok kort lunte der

/Thomas

Fra : Neo

Dato : 20-10-04 22:52

Hej Per

> Se nu havde jeg fjernet det famøse ord i din mailadresse ... jeg er ikke
> helt lam i hjernen ... men det virkede altså stadig ikke ...

Jeg kan desværre ikke svare dig på hvad der kan være gået galt ? - jeg har
forsøgt at sende email til mig selv, og det virkede godt nok.

> Jeg havde da ikke forestillet mig at maile en fil til en hotmail konto ...
> du må jo tro jeg er totalt dum !

Jeg har bestemt ikke gjort mig nogen tanker i den retning !

> Men du havde selv foreslået at man kunne
> uploade til en ftp, hvilket var hvad jeg ville spørge dig om !!!
> Havde ellers tænkt mig at hjælpe, men det har jeg opgivet nu ... vil ikke
> anses for at være dum i tilgift !

Jeg beklager hvis du på nogen måde føler dig stødt, jeg havde på ingen måde
til hensigt at virke nedladende !

Mvh Neo

Fra : C.Stensgaard

Dato : 21-10-04 09:17

Skriv til mig, så finder vi ud af noget

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige