Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kortlæser fra Digital Foto?
Fra : JS

Dato : 20-10-04 12:33

Er der nogen af jer der er hoppet på introduktionstilbuddet fra Digital Foto
og har fået den gratis kortlæser?
Jeg kan ikke få den til at virke under Windows XP. Er der andre der har
problemer med den?

Mvh. JS

Fra : Jimmy

Dato : 20-10-04 13:08

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen af jer der er hoppet på introduktionstilbuddet fra Digital
Foto
> og har fået den gratis kortlæser?

Ja, det var et godt tilbud.

> Jeg kan ikke få den til at virke under Windows XP. Er der andre der har
> problemer med den?

Nej. Virker fint her under XP.

Mvh
Jimmy

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-10-04 13:34

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der er hoppet på introduktionstilbuddet fra Digital
> Foto
> og har fået den gratis kortlæser?

Link ?

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-10-04 14:00
Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-10-04 20:58

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og har fået den gratis kortlæser?
>Jeg kan ikke få den til at virke under Windows XP. Er der andre der har

Jeg har ikke prøvet den endnu. Jeg havde en i forvejen. Men fik du
indlæst driveren fra cd'en inden du koblede den til pc'en? Kan ikke
huske om lige den model skulle være driver-fri til XP.

Peter

Fra : JS

Dato : 21-10-04 13:38

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indlæst driveren fra cd'en inden du koblede den til pc'en? Kan ikke
> huske om lige den model skulle være driver-fri til XP.

Det påstår de. Jeg må lige rode lidt mere med det.

Fra : Henrik L. S.

Dato : 22-10-04 14:17

Har også sådan en, og den fungerer fint til XP, også uden indlæsning af
driver.
Henrik L.S.

Fra : Reidar Solberg

Dato : 21-10-04 13:56

> [...]
> Foto
> og har fået den gratis kortlæser?
> Jeg kan ikke få den til at virke under Windows XP. Er der andre der har

Prøvde den for første gang nettop nå. Kjører selv W-XP. Den fungerte
umiddelbart (gav beskjed om at nødv. programvare var installert.) leste
kortet helt fint.

Mvh Reidar