Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan kan man komprimere en videohilsen ~
Fra : René Hansen

Dato : 19-10-04 20:17

Hej alle sammen

Jeg sidder med mit DV kamera og ville gerne sende lidt levende billeder af
knægten til sjælland. Mit problem er bare hvad bruger man til at komprimere
de originale optagelser ned i email størrelse.

Vi snakker selvfølgelig korte sekvenser med en længde på 1 - 3 min måske
lidt mere hvis det kan lade sig gøre anyway

Jeg håber på lidt hjælp

Forsat god uge

mvh René Hansen

Fra : Thomas Mårlund

Dato : 19-10-04 21:04

"René Hansen" <lukathernospam@nospamtele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
komprimere
> de originale optagelser ned i email størrelse.

Tag et kig på http://www.videohelp.com - der er sikkert noget du kan bruge.

/Thomas

Fra : Lyrik

Dato : 19-10-04 22:10

"René Hansen" <lukathernospam@nospamtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi snakker selvfølgelig korte sekvenser med en længde på 1 - 3 min måske
> lidt mere hvis det kan lade sig gøre anyway

+++++++++++++++++++++++++++
Windows Movie Maker! Intetover og intet ved siden af!-wmv9 formatet er
specielt udviklet til internetbrug.
Du kan bestemme hvor mange megabyte resultatet må fylde og designe filmen
til e-mail.

Hilsen
Jens

Hilsen
Jens

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-10-04 16:27

> [...]
>
> Vi snakker selvfølgelig korte sekvenser med en længde på 1 - 3 min måske
> lidt mere hvis det kan lade sig gøre anyway

++++++++++++++++++++++++++++

Hej René.

Prøv også i denne gruppe dk.edb.videoredigering, der sidder også mange der
ved meget om det.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : René Hansen

Dato : 20-10-04 18:07

Hej gutter

Tusind tak for svarene jeg går straks igang

Mvh René

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:417683af$0$6671$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...