Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedbutikken og ødelagte kanter/hjørner ~
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 19-10-04 09:37

Hej,

Jeg ville blot høre om jeg er den eneste der har problemer med trykkede
kanter/hjørner på billeder fra Billedbutikken.dk? Det er ikke alle billederne
- blot nogle stykker, men det er pokkers irriterende og det er på cirka hver
anden forsendelse.. Jeg har på fornemmelsen at det er indpakningen den er gal
med, men hvis jeg er den eneste kunne det jo også være vores postbud

Nogen der har oplevet samme problem?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-10-04 09:46

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote in

> Nogen der har oplevet samme problem?

Ingen svar, men jeg sendte mail til Billedbutikken i går kl. 20 og modtog
følgende svar i morges kl. 9.30:

"Jeg vil tage skridt til ,at der straks indføres en anden pakkeløsning
med henblik på at undgå ødelagte hjørner."

...og selvfølgelig omprintning af de ødelagte billeder.