Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Gætteleg - hvor er vi her ?
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 18-10-04 21:40

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-10-04 21:43

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 18-10-04 22:03

> Notre Dame.

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-10-04 21:46

On Mon, 18 Oct 2004 22:40:24 +0200
"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote:

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=104335

skæve tårn i pisa.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |
schulz.dk |

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 18-10-04 22:05

Nemlig, havde håbet på lidt længere snor
Mvh Niels

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-10-04 21:49

Niels Hejnfelt wrote:
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=104335
>
> Mvh Niels Hejnfelt

Det skæve tårn i Pisa.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : René Sørensen

Dato : 18-10-04 22:16

Efter trinene at dømme er det det skæve tårn i Pisa. Magen til slidte trin
skal man lede længe efter i EU

- René

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-10-04 06:18

On Mon, 18 Oct 2004 23:05:17 +0200
"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote:

> Nemlig, havde håbet på lidt længere snor
> Mvh Niels

jeg har et lignende billede i mit fotoarkiv

(husk at skrive under det du svarer på - ikke over)

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-10-04 13:25

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote in message
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=104335

Hmmm, personen der har bygget huset har godt nok været på et eller andet
jeg vil gætte på¨det skæve tårn i Pisa.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-10-04 13:27

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote in message
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=104335

En anden gang kunne man gopdt bede folk om at skrive det i en mail, så kan
man ikke snyde og kigge på de andres indlæg, ikke fordi jeg har gjort det
men det kunne jo være sjovere og så poste hvor mange der har svaret rigtigt,
det kunne udvikle sig til en ret sjov ting.

Så en anden ting, nu er vi begyndt at give hinanden konkurrencer, kunne man
så ikke ansøge om at få oprettet en ny gruppe dk.fritid.foto.konkurrencer ??
Så kunne vi rigtig udfordre hinanden, hvad siger i?

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 19-10-04 21:10

> [...]
> ??
> Så kunne vi rigtig udfordre hinanden, hvad siger i?

Min "gætteleg" var nu ret spontan, og uden de store tanker om regler ,
fremtid og deslige.
Frygtede måske lidt at meningspolitiet trak mig gennem sølet, men slap
åbenbart af sted med min lille event, som var inspireret af at have set et
par makroer et par gange,med spørgsmålet om, hvad det forestiller.
Takker til dem der gad lege med (...og for de efterhånden op mod 700
hits på fotokritik...)
Mvh Niels

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 20-10-04 01:23

> [...]
> forestiller.
> Takker til dem der gad lege med (...og for de efterhånden op

Sjovt og ret god idé!
Spontant og leg - det kan da være proff, ikke?

Måske en anden kunne smække en lille gætteting ind på bordet igen.

/ Thomas

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 20-10-04 10:14

Simon Nielsen wrote:

> En anden gang kunne man gopdt bede folk om at skrive det i en
> mail, så kan man ikke snyde og kigge på de andres indlæg, [...]

Jeg synes det er sjovere som det er. Det gør det hele spontant og der
er netop konkurrence ved at gætte det rigtige hurtigst. Det skal bare
være en sværere opgave næste gang.

> Så en anden ting, nu er vi begyndt at give hinanden konkurrencer,
> kunne man så ikke ansøge om at få oprettet en ny gruppe
> dk.fritid.foto.konkurrencer ??

Var det en ironisering over den snak der er om opsplitning af gruppen?

Svært at sige... Jeg gætter på nej og svarer seriøst: Oprettelsen af
undergrupper kræver både trafik og behov. Der har ikke været mange
konkurrencer indtil nu og jeg ser ikke behovet for at fjerne disse fra
modergruppen.