Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Emne for fotostafetten uge 44
Fra : PH

Dato : 18-10-04 20:32

Jeg bukker og takker for stafetten - og har hermed fornøjelsen at komme med et nyt emne.

Emnet i uge 44 er "Produktbillede"
Et billede af et produkt til katalog eller i bedste fald et lækkert kampagnebillede,
der får mig til at styrte ud og købe produktet.
Komponer evt. en tittel eller et slogan, hvis billedet ikke taler for sig selv.

Retningslinier for fotostafetten/den bundne opgave:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Hvis nogle af jer har inspirerende tricks eller links, må i meget gerne poste dem herunder.

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/billag/html/index.html

Fra : Erik W.

Dato : 18-10-04 20:51

"PH" skrev i news:41741bd7$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg bukker og takker for stafetten - og har hermed fornøjelsen at komme
med et nyt emne.

Tillykke! Vi hylder bæreren af den gyldne stafet!

> [...]
> der får mig til at styrte ud og købe produktet.
> Komponer evt. en tittel eller et slogan, hvis billedet ikke taler for sig

Spændende emne.- Jeg glæder mig til at komme igang. Jeg tror at vi andre
skal stå tidligt op hvis vi skal slå Jesper (Frodo Nifinger) i den opgave,
den ligger lige til hans højreben

> Hvis nogle af jer har inspirerende tricks eller links, må i meget gerne
poste dem herunder.

Ikke andet end at Thomas' opgave til os til nu her på torsdag i uge 43 er
"Bevægelse" news:41698cad$0$199$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

Mvh Erik

Fra : PH

Dato : 18-10-04 21:13

> Spændende emne.- Jeg glæder mig til at komme igang. Jeg tror at vi andre
> skal stå tidligt op hvis vi skal slå Jesper (Frodo Nifinger) i den opgave,
> den ligger lige til hans højreben

Så glæder jeg mig til at se nogle skumbananer og p-tærter i uge 44

......... Fik jeg sagt, at det naturligvis gør det nemmere for dommeren at vurdere
et billede hvis han får vareprøver tilsendt

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 22:16

On Mon, 18 Oct 2004 22:12:36 +0200, in dk.fritid.foto you wrote:

>........ Fik jeg sagt, at det naturligvis gør det nemmere for dommeren at vurdere
>et billede hvis han får vareprøver tilsendt

Nu havde jeg tænkt mig at tage et billede af en dieselmotor til en
fiskekutter, så bered dig på at din postkasse bliver "lidt" fyldt

/Alex

Fra : PH

Dato : 19-10-04 19:12

> Nu havde jeg tænkt mig at tage et billede af en dieselmotor til en
> fiskekutter, så bered dig på at din postkasse bliver "lidt" fyldt

Ok - Jeg ser frem til en spændende uge 44

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 22:56

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-10-04 01:01

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Nu havde jeg tænkt mig at tage et billede af en dieselmotor til en
>fiskekutter, så bered dig på at din postkasse bliver "lidt" fyldt

Det skrev du også i går.

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 08:33

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> Det skrev du også i går.

Damn, jeg hader Agent. For mig så det ud som om det ikke var sendt, og det
blev først tydeligt da jeg så det i OE at Agent har snydt mig.
Beklager gentagelsen

/Alex

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-10-04 21:28

"PH" <send@ejspam.dk> wrote in message

> Emnet i uge 44 er "Produktbillede"

Album for uge 44 oprettet på http://usenet.fotolog.dk, og album for uge 42
lukket og slukket.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 17.10.04)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-10-04 22:10

> [...]
> http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm
>
> Hvis nogle af jer har inspirerende tricks eller links, må i meget gerne

Hej Peter.

Hvordan hulen registrerer man sig, hvis man gerne vil være med???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-10-04 22:18

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message

> Hvordan hulen registrerer man sig, hvis man gerne vil være med???

Ingen registrering er nødvendig. Læs retningslinierne fra Peters link, og du
er med. Hvis der er ting, der er uklare i retningslinierne, så gi' mig et
praj, så vi kan få dem tilrettet.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-10-04 23:50

> [...]
du
> er med. Hvis der er ting, der er uklare i retningslinierne, så gi' mig et

Ah okay, jeg er med.
Det jeg fór vild i var, at man skulle logge på hjemmesiden for at kunne
lægge billeder op, og det plejer jo at betyde at man skal være registreret
som bruger på hjemmesiden.
Men da det ikke er nødvendigt - man logger jo på med det på siden angivne
navn og kodeord - er der jo ingen ko på noget som helst.
Jeg kunne dog godt ønske at dette stod lidt mere tydeligt, så det både var
nemt at læse, og nok især at finde.
Men tak for hjælpen da.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : HpeA

Dato : 19-10-04 00:13

Hejsa´

Ok, denne gang vil jeg vove mig ud og være med. Hvor vidt jeg har har
forstået ugens emne er vil op til det individ der læser . -"Rå"- produkt
er det eneste jeg får billeder af lige nu, og målet jeg vil gå efter !.
Så lad os se om ham ( denne amatør-smølf ) får god respons.

Lad os så skyde nogle billeder altså !

MvH

Hp

Hans Peter Erenskjold Aalling
www.hpea.farmands.dk

MSN Messenger---> hpaalling@hotmail.com

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-10-04 06:38

In article <41744dfd$0$13728$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, HpeA wrote:
> [...]
> er det eneste jeg får billeder af lige nu, og målet jeg vil gå efter !.
> Så lad os se om ham ( denne amatør-smølf ) får god respons.

Ja - violinbilledet fra denne uge kunne godt have deltaget..