Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej er der nogen der kender dem her
Fra : pc

Dato : 18-10-04 17:54

http://www.worldtronix.com/shop/product_info.php?products_id=2868&refID=idea
lo

Jeg har planer om at købe et fuji f810
men jeg er ikke god til tysk, så er der en venlig sjæl
der kan fortælle mig om de sender på efterkrav
eller det er bankoverførsel

Har i nogen kritik til kameraet jeg vil købe
Jeg skal bruge det til ferie så jeg vil nok mest
bruge auto indstillingerne, men jeg vil også gerne prøve manuelle.

Jeg er ikke pro fotograf men vil lære at kunne bruge
de manuelle, så jeg skal nok have fat i nogle bøger
kan i anbefale nogen til nybegynder eller er der noget
på nettet man kan downloade.

MVH Per.c

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-10-04 19:20

pc wrote:

> men jeg er ikke god til tysk, ...cut...

Hvis du ikke er i stand til at læse og skrive tysk, så vil du være
ilde stedt, hvis du skulle komme i den uheldige situation, at du
skal udført en garantireparation...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-10-04 20:30

> Hvis du ikke er i stand til at læse og skrive tysk, så vil du være ilde
> stedt, hvis du skulle komme i den uheldige situation, at du skal udført en
> garantireparation...

For det første er der ikke tale om garanti, men reklamationsret. For det
andet plejer de faktisk at kunne engelsk, sådan nogle tyskere, de er bare,
ganske som franskmændene, ikke så meget for det. Man skal bare presse lidt
på, så kommer det.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Henrik

Dato : 18-10-04 19:48

> er der en venlig sjæl
> der kan fortælle mig om de sender på efterkrav
> eller det er bankoverførsel

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen oplysninger under
"Allgemeinen Geschäftsbedingungen" eller "Versand".

Send dem en mail på engelsk - så finder du også ud af om de taler engelsk
(det gør de vel...), om de yder hurtig support.

Vh Henrik.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-04 19:49

pc wrote:
> Jeg har planer om at købe et fuji f810
> men jeg er ikke god til tysk, så er der en venlig sjæl
> der kan fortælle mig om de sender på efterkrav
> eller det er bankoverførsel

Man kan af og til sjusse sig frem til tysk vha. http://world.altavista.com

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Froggy

Dato : 18-10-04 20:03

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse:

> Man kan af og til sjusse sig frem til tysk vha.
http://world.altavista.com

Tja, så bliver det cirka ligeså meget tysk som det her er dansk:

http://writeaprisoner.com/index-danish-penpals.htm

Check selv andre sprog inde fra sitets forside - så er alt vist sagt om
maskinoversættelser

--
Froggy
He who lights his taper at mine, receives

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-04 20:57

Froggy wrote:
> http://world.altavista.com
> Tja, så bliver det cirka ligeså meget tysk som det her er dansk:

Har du prøvet? world.altavista.com er faktisk ikke så ringe igen.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-10-04 20:34

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har planer om at købe et fuji f810
> men jeg er ikke god til tysk, så er der en venlig sjæl
> der kan fortælle mig om de sender på efterkrav
Der er kun mulighed for "vorkasse" hos dem - altså forudbetaling.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou