Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
300 L IS /100-400 L IS
Fra :

Dato : 17-10-04 23:27

Hej igen
Jeg har den sidste uge haft lejlighed til at lege med en 300mm L IS på min
300d..Pragtfuldt objektiv,det tegner jo som 50mm f4, og IS fungere bare
perfekt til en som mig med lidt altheimers.. HVordan er 100-400 i forhold
til?
Skarphed,autofocus,Is ?
Er der nogle af jer der har/har haft en sådan,der kan fortælle lidt , da jeg
ikke forventer at kunne låne en sådan.
Hilsen Henrik

Fra :

Dato : 19-10-04 19:19

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til?
> Skarphed,autofocus,Is ?
> Er der nogle af jer der har/har haft en sådan,der kan fortælle lidt , da

Er der ikke en eneste af jer der har prøver begge?
Hilsen Henrik

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-10-04 09:54

"HØ" <hh@city.dk> wrote in news:cl3lpt$2468$1@news.cybercity.dk:

> Er der ikke en eneste af jer der har prøver begge?

Hvis du ikke får nogen svar, så prøv en søgning i
http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1029

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-04 16:19

"HØ" <hh@city.dk> wrote in message news:cl3lpt$2468$1@news.cybercity.dk

> Er der ikke en eneste af jer der har prøver begge?

Nope, men hvis du bor i Københavnsområdet kan vi mødes, og så kan du prøve
min i felten (så kan jeg jo passende prøve din .

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 17.10.04)

Fra :

Dato : 21-10-04 20:03

> Nope, men hvis du bor i Københavnsområdet kan vi mødes, og så kan du prøve
> min i felten (så kan jeg jo passende prøve din .
>
> --
> -Jens B.

Jo jeg bor i Tårnby.
Flot tilbud,,,meen jeg har afleveret 300 f4 tilbage igen
Hilsen henrik