Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fototaske
Fra : Michael Christensen

Dato : 17-10-04 09:24

Hejsa i gruppen!
Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en fototaske til et DSLR Canon.
Der skal være plads kamera og et par objektiver minimum, plus min flash.
Prisen skal ikke være for høj, jeg gider ikke smide for mange penge ud på
det billige l... de alligevel er lavet af. Er der nogen der ligger inde med
en brugt hører jeg også gerne.
Venlig hilsen
Michael

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-04 10:06

Michael Christensen wrote:
> Prisen skal ikke være for høj, jeg gider ikke smide for mange penge ud på
> det billige l... de alligevel er lavet af. Er der nogen der ligger inde med
> en brugt hører jeg også gerne.

Japan Photo har på et tidspunkt haft en billig Cullmann-rygsæk til
ca. 300,- og ifølge andre skulle selv samme rygsæk kunne findes
billigere endnu andre steder.

Men, den er altså noget billigt bras.. kvaliteten kan slet ikke
hamle op med LowePro.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Peter Holm

Dato : 17-10-04 15:33

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> billigere endnu andre steder.
>
> Men, den er altså noget billigt bras.. kvaliteten kan slet ikke

ganske uenig. Cullmann tasken er ganske udemærket. Langt fra noget
skrammel!!
http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={A30EBCF9-E9C4-4360-88A7-72DD91A0A7CD}&SESSIONID=237205223243&DS=2&TS=1704320263&type=focus&doctype=article&focus=380672&focuslayout=full5&focuslayout=full5&history=add
Jeg skiftede kun pga pladsmangel.
Den fåes i Bingo Foto til kr. 249,-

Mvh
Peter

Fra : OCB

Dato : 17-10-04 10:10

"Michael Christensen" <micchr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prisen skal ikke være for høj, jeg gider ikke smide for mange penge ud på
> det billige l... de alligevel er lavet af. Er der nogen der ligger inde

Jeg har en taske til salg. Se detaljer i dk.marked.privat.foto

Mvh Ole

Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-10-04 10:42

"Michael Christensen" <micchr@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Prisen skal ikke være for høj, jeg gider ikke smide for mange penge ud på
> det billige l... de alligevel er lavet af. Er der nogen der ligger inde

Det kan ikke betale sig at købe tasker i danmark, jeg sparede selv ca. 1300
kr ved at købe min lowepro rygsæk i sverige www.cyberphoto.se det er så
vigtigt at vide at på svensk hedder tasker Väskor så er det bare at gå på
opdagelse, jeg ventede 3 dage så havde jeg min taske. Gå efter lowepro og
find så ellers den du har brug for.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004