Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
erfaringer/kendskab til Sony DSC-V3 + div.~
Fra : Bo

Dato : 16-10-04 11:32

Davs og go' weekend i gruppen.

Tænkte om folk kunne komme op med forskellige E-shops i Tyskland, eller
andre EU lande hvor det kan betale sig at handle digital kameraer.
De sider jeg har faldet over i Tyskland , der forsvinder det meste af
"gevinsten", når man har lagt forseendelsen til.

Dernæst vill jeg høre om nogle har erfaringer/kendskab (omend det nok er
lidt tidligt) til Sony DSC-V3? Har også luret og vuderet på et DSC-V1, - men
taget i betragtning at V3 er en ny model og har mulighed for 2 forskellige
lagermediertyper, vil jeg gerne give det mere.

Mvh

Bo

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-10-04 12:49

"Bo" <bo@frigasten.dk> wrote in message
> [...]
> De sider jeg har faldet over i Tyskland , der forsvinder det meste af
> "gevinsten", når man har lagt forseendelsen til.

Man kunne jo også hente selv, men jeg har lige en lille liste af
forhandlere, håber du kan bruge noget
www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com

www.fotobrenner.de

www.foto-erhardt.de/

www.versandhaus-foto-mueller.de/

www.foto-raake.de/

www.fotokoch.org

www.fotoversandwutz.de/

www.isarfoto.com

www.technikdirekt.de

> [...]
> taget i betragtning at V3 er en ny model og har mulighed for 2 forskellige
> lagermediertyper, vil jeg gerne give det mere.

Der kan jeg ikke hjælpe dig, men mine gode venner i fotoforretningen har
brugt de sidste par uger siden de fik det til at lege med det og de siger
det er et lækkert kamera der tager virkeligt gode billeder, men jeg har
selvfølgelig ikke selv prøvet det.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Bo

Dato : 16-10-04 19:16

Ja, det har jeg også overvejet, at hente det selv, - men så er der bro og
først og fremmest langt, hehe.
Tænke MediaMarkt i Flensborg evt var en mulighed, hvis de har det jeg
ønsker.

Men tak for linkene.
Har selv fundet følgende, - mon der nogle som har prøvet at handle her.
http://www.hificomponents.de/dyndata/Versand/features/50025220.html

Mvh

Bo