Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hastighedstests af 20D
Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-10-04 07:21

Så har Rob Galbraith tilføjet CF kort tests for 20D til sin database.

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-7303

Imponerede, hurtigste kort i 20D er næsten 2 MB/sec hurtigete end det
hurtigste CF kort i 1d MK II !

Og næsten 4,5 MB/sec hurtigere end det hurtigste kort i 300D!

MVH Tommy

Fra : rosenauer.dk

Dato : 13-10-04 07:40

> Imponerede, hurtigste kort i 20D er næsten 2 MB/sec hurtigete end det
> hurtigste CF kort i 1d MK II !

Cool - så kan jeg kun glæde mig rigtig meget over at mit nyindkøbte
99-dollar 1GB Sandisk Ultra II scorer så højt :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 13-10-04 07:43

Tommy Jensen wrote:
> [...]
> hurtigste CF kort i 1d MK II !
>
> Og næsten 4,5 MB/sec hurtigere end det hurtigste kort i 300D!

Lecker!, som en preusser ville have sagt. Hvis det nu så bare ikke var for
den store buffer på 1D Mk II, så var den hjemme. Ærgeligt man ikke bare lige
kan putte lidt mere RAM i. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Peter Holm

Dato : 13-10-04 07:47

Ærgeligt man
> ikke bare lige kan putte lidt mere RAM i. :)

ja, og meget underligt der spares der med de RAM-priser der er i dag. Men
det er vel bare for at gemme noget til næste model.

Mvh
Peter