Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så fik jeg mit 20D
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-10-04 16:49

Fik solgt mit 300D i går. Og da jeg ikke vil vente de 6-8 uger
som Technikdirect skal have, og syntes ac-foto.de var for dyre
i går da de stadig havde det på lager, så har jeg betalt
12995 for en DK model hos Sct. Pauls Foto i Århus. Batteriet
er ved at lades op.

Det virker som markedet næsten er støvsuget for dem der
er billigere end listepris. Det kan være Canon laver 10D
tricket, 2-6 måneders leveringstid...

Første indtryk efter få billeder på den smule strøm
der var på batteriet:

Håndgrebet er væsentligt ringere end 300D, så lå bedre
i hånden, og havde et større greb med mere kontur.

Lukkelyden er noget helt andet

5 fps styrer.

Søgeren virker let grynet i modesætning til cirklerne
på 300D.

Fra : Nogen

Dato : 12-10-04 17:00

Tillykke med det nye "legetøj"

> Første indtryk efter få billeder på den smule strøm
> der var på batteriet:
>
> Håndgrebet er væsentligt ringere end 300D, så lå bedre
> i hånden, og havde et større greb med mere kontur.

Ikke forstået. Er det 300 der ligger bedre i hånden eller hva'

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-10-04 18:29

In article <vbTad.2293$y27.1038@news.get2net.dk>, Nogen wrote:
> Tillykke med det nye "legetøj"

> Ikke forstået. Er det 300 der ligger bedre i hånden eller hva'

Korrekt. Formindskelsen af 20D i forhold til 10D har bl.a.
ramt grebet. Så 20D er på det område ringere end 300D.
Ihvertfald for mig.

Fra : Erik W.

Dato : 12-10-04 18:02

Povl H. Pedersen" skrev i
> [...]
> i går da de stadig havde det på lager, så har jeg betalt
> 12995 for en DK model hos Sct. Pauls Foto i Århus. Batteriet

Tillykke med det Povl.

Og tillykke med de gode priser du kom af med det gamle til.
Så skal vi da snart ud at skyde skal vi ikke?

Mvh Erik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-10-04 18:39

In article <416c0df8$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Erik W. wrote:
> Tillykke med det Povl.

Tak

> Og tillykke med de gode priser du kom af med det gamle til.
> Så skal vi da snart ud at skyde skal vi ikke?

Ja, hvis der er godt vejr i weekenden, så skal jeg ud på
cyklen. Er nu klar til at lege - batteriet har stået til
at være ladet op i en halv time.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-04 09:11

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in
message news:slrncmnv6g.97f.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local

Tillykke. Jeg glæder mig til at se nogle skud fra det.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 08.10.04)

Fra : TS

Dato : 14-10-04 23:55

Jeg fik mit 20d kit til 12.149,- hos Bingo