/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
TechnikDirect i DE-land
Fra : Bo Bjerre


Dato : 11-10-04 22:50

Hej,

Der har af og til været spurgt om TechnikDirekt her i gruppen.

Jeg har handlet med dem et par år og har atid været tilfreds, indtil jeg
skulle bestille film og andet i aftes.

Jeg konstaterede at deres VISA betalings menu ikke gik så langt som
holdbarheden af mit nye kort. Sendte en beklagende mail til dem i aftes. I
eftermiddag modtog jeg mail, at deres menu nu var opdateret, og jeg igen kan
betale som jeg plejer med VISA.

Det kalder jeg hurtig og behagelig betjening.

Bo //



 
 
Morten Bjergstrøm (12-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 12-10-04 05:56

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> skrev:

> Der har af og til været spurgt om TechnikDirekt her i gruppen.
>
> Jeg har handlet med dem et par år og har atid været tilfreds,
> indtil jeg skulle bestille film og andet i aftes.
>
> Jeg konstaterede at deres VISA betalings menu ikke gik så langt
> som holdbarheden af mit nye kort. Sendte en beklagende mail til
> dem i aftes. I eftermiddag modtog jeg mail, at deres menu nu var
> opdateret, og jeg igen kan betale som jeg plejer med VISA.

Fornemt. Jeg havde samme problem, da jeg købte kamera hos dem for et
stykke tid siden. Her indvilligede de i, at den rigtige udløbsdato blev
indtastet i kommentarfeltet, hvorefter de manuelt ville rette
indtastningen.

--
Morten http://miljokemi.dk
Chilidyrkning med debatforum http://miljokemi.dk/chili
Fotogalleri http://miljokemi.dk/coppermine

;o\)-max- (12-10-2004)
Kommentar
Fra : ;o\)-max-


Dato : 12-10-04 09:59

"Bo Bjerre"
> Hej,
>
> Der har af og til været spurgt om TechnikDirekt her i gruppen.
>
> Jeg har handlet med dem et par år og har atid været tilfreds, indtil jeg
> skulle bestille film og andet i aftes.
>
> Jeg konstaterede at deres VISA betalings menu ikke gik så langt som
> holdbarheden af mit nye kort. Sendte en beklagende mail til dem i aftes. I
> eftermiddag modtog jeg mail, at deres menu nu var opdateret, og jeg igen kan
> betale som jeg plejer med VISA.
>
> Det kalder jeg hurtig og behagelig betjening.
>
> Bo //

Jeg har måtte annullere 2 gange efter at have ventet og fået
modstridende oplysninger om at vaererne var på lager, som
det så efter tre uger viste sig de ikke var.. De har altid haft
rod i systemet, men jeg vil gi dig ret når de har varen er der
ikke problemer.. Jeg er en tålmodig mand, meeen, når der
er alternativer..Så mit råd ring altid op og få konfirmation,
og noter altid hvem og hvad han lover.. -max-



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177507
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408569
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste