"Bo Bjerre"
> Hej,
>
> Der har af og til været spurgt om TechnikDirekt her i gruppen.
>
> Jeg har handlet med dem et par år og har atid været tilfreds, indtil jeg
> skulle bestille film og andet i aftes.
>
> Jeg konstaterede at deres VISA betalings menu ikke gik så langt som
> holdbarheden af mit nye kort. Sendte en beklagende mail til dem i aftes. I
> eftermiddag modtog jeg mail, at deres menu nu var opdateret, og jeg igen kan
> betale som jeg plejer med VISA.
>
> Det kalder jeg hurtig og behagelig betjening.
>
> Bo //
Jeg har måtte annullere 2 gange efter at have ventet og fået
modstridende oplysninger om at vaererne var på lager, som
det så efter tre uger viste sig de ikke var.. De har altid haft
rod i systemet, men jeg vil gi dig ret når de har varen er der
ikke problemer.. Jeg er en tålmodig mand, meeen, når der
er alternativer..Så mit råd ring altid op og få konfirmation,
og noter altid hvem og hvad han lover..
-max-